کد خبر: 453157
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۴:۵۶:۰۰
| |

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان:

60 درصد مردم گیلان در اجرای طرح سردار سلیمانی غربالگری شدند

سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان، از مردم گیلان خواست برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا با مجریان این طرح بیشتر همکاری کنند.

60 درصد مردم گیلان در اجرای طرح سردار سلیمانی غربالگری شدند
کد خبر: 453157
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۹ ۱۴:۵۶:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ پاسدار حسن حبیبی، جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار و متخصصین بسیج از مردم گیلان خواست برای کنترل و مدیریت بیماری کرونا با مجریان این طرح بیشتر همکاری کنند.

او با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های سپاه از کم آگاهی مردم از طرح غرلباگری حاج قاسم سلیمانی، افزود: هنوز بسیاری از خانواده‌ها تمایل ندارند در این طرح مشارکت کنند و این امر باعث شده روند اجرای آن به کندی صورت گیرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار و متخصصین بسیج، با اشاره به اینکه برای اجرای بهتر طرح غربالگری سردار شهید حاج قاسم سلیمانی همه نهاد‌ها باید پای کار باشند، تصریح کرد: رسانه‌ها به ویژه صدا و سیما با اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، شهرداری‌ها با فضا سازی، آموزش و پرورش از طریق سامانه شاد و شرکت مخابرات از سامانه‌های پیامکی و تلفن همراه می‌توانند در افزایش مشارکت مردم در این ملی نقش آفرین باشند.

سید جلال رضا پور ، معاون اطلاعات و اخبار صدا و سیما هم در این نشست با اشاره به تولید برنامه‌های متعدد در زمینه اجرای این طرح و پخش از شبکه استانی و ملی گفت: مردم نگرانی‌هایی دارند که باید به نگرانی‌های مردم توجه شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها