کد خبر: 236950
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۰۹:۳۷:۰۰
| |

سرپرست انتظامی خراسان رضوی خبر داد:

جزییات آزادی گروگان در نقطه صفر مرزی/ آدم‌رباها دستگیر شدند

 سرپرست انتظامی استان خراسان رضوی از دستگیری 4 آدم‌ربا و آزادی فرد ربوده شده در نقطه صفر مرزی خبر داد. 

جزییات آزادی گروگان در نقطه صفر مرزی/ آدم‌رباها دستگیر شدند
کد خبر: 236950
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۵ ۰۹:۳۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ ابراهیم قربان زاده سرپرست انتظامی استان خراسان رضوی از یک گروگان‌گیری در نقطه صفر مرزی خبر داد و گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی، عصر ششم مهرماه امسال از طریق مرکز فوریت‌های پلیس از ربایش یک مرد 27 ساله توسط 4 سرنشین یک دستگاه خودرو پژو پارس در یکی از مناطق شهر تربت جام مطلع شدند. لذا با توجه به حساسیت‌های ویژه و اقدامات تخصصی و اطلاعاتی، کارآگاهان از قصد اخاذی یک میلیون دلاری گروگانگیران آگاه شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه با به دست آمدن این سرنخ، رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد، گفت: یگان‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس در تحقیقات تخصصی دریافتند، متهمان پس از آدم ربایی از منطقه متواری و در نقطه صفر مرزی مخفی شده اند. کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی نامحسوس، متهمان را شناسایی و پس از اخذ نیابت قضائی در 2 عملیات غافلگیرانه هر 4 متهم را دستگیر کردند.

سرپرست انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به اینکه متهمان در بازجویی‌های انجام شده، قصد خود از آدم ربایی را اخاذی بیان کردند، افزود: متهمان به انتقال فرد ربوده شده به نقطه صفر مرزی و نگهداری وی در غار اعتراف کردند که ماموران با اعزام به منطقه، فرد ربوده شده را آزاد کردند.

منبع: میزان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها