کد خبر: 237689
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۰۹:۱۹:۰۰
| |

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد:

مهم‌ترین راهکار جلوگیری از تخریب منابع طبیعی مشارکت مردم است

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: منابع طبیعی و مراتع سرمایه مملکت بوده که بسیاری از آن‌ها برگشت ناپذیر است که مهم‌ترین اهداف و ماموریت منابع طبیعی حفاظت از مراتع و جنگل‌ها است.

مهم‌ترین راهکار جلوگیری از تخریب منابع طبیعی مشارکت مردم است
کد خبر: 237689
|
۱۳۹۷/۰۷/۱۸ ۰۹:۱۹:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس تاج‌الدینی در مراسم تکریم و معارفه مدیران کل سابق و جدید منابع طبیعی استان حفاظت، اصلاح، احیا، توسعه و واگذاری اراضی را از مهم‌ترین ماموریت‌های منابع طبیعی و آبخیزداری دانست و افزود: ارائه آموزش به کارکنان، بهره‌برداران و آحاد مردم به عنوان یک اولویت در دستور کار مسئولان این اداره کل قرار گیرد تا آگاهی‌ها نسبت به تاثیرات منفی تخریب‌ها و آتش سوزی‌ها افزایش یابد.

وی مهم‌ترین راهکار برای جلوگیری از تخریب منابع طبیعی را مشارکت مردم عنوان و اظهار کرد: مردمی کردن حفاظت از مراتع و جنگل‌ها سبب حفاظت بیش از پیش این سرمایه عظیم بوده که باید به عنوان یک امانت سالم به آیندگان برسد.

تاج‌الدینی با تاکید بر اینکه تشکل‌های مردم نهاد در زمینه حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی در تمامی مناطق باید ایجاد شود، اضافه کرد: پروژه کاداستر اراضی با هدف جلوگیری از تصرفات و رانت‌خواری‌ها و همچنین رعایت حقوق مردم و منابع ملی در سطح کشور در دست اجراست.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها