کد خبر: 245851
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۲:۲۴:۰۰
| |

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان؛

ساچمه در سر محیط بان ماند

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان گفت: حال عمومی دو محیط بانی که مورد حمله شکارچیان قرار گرفته بودند خوب است اما ساچمه‌ای در سر یکی و چند ساچمه در پای دیگری باقی مانده و قابل درآوردن نیست.

ساچمه در سر محیط بان ماند
کد خبر: 245851
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۷ ۱۲:۲۴:۰۰

اعتمادآنلاین| مرتضی جمشیدیان فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اصفهان، گفت: در پی درگیری ماه گذشته که میان محیطبانان قمیشلو و چند شکارچی اتفاق افتاده بود، شکارچیان شروع به تیر اندازی به سوی محیطبانان کرده و دو محیط‌بان را به شدت مجروح کرده‌اند.

وی ادامه داد: محیطبانان در دفاع از خود ناچار به تیراندازی شده و در این میان یک شکارچی جان خود را از دست می‌دهد و دو شکارچی دیگر دستگیر می‌شوند. در حال حاضر پرونده محیط‌بان در دادگاه در جریان است، دو مجرم در زندان هستند و هر دو محیط بان به تازگی مرخص شده‌اند اما در بدن هر دو ساچمه‌هایی باقی مانده است.

جمشیدیان گفت: یک ساچمه در سر یکی از محیطبانان باقی مانده است که پزشکان موفق به بیرون آوردن آن نشده‌ و گفته‌اند فعلا خطری ایجاد نمی‌کند. محیطبان دیگر ساچمه‌های بسیاری در پا داشت که تعدادی از آنها بیرون آورده شده و چند ساچمه باقی مانده است. هنوز قاضی در این زمینه حکمی صادر نکرده اما باور بر این است که دو محیطبان برای دفاع از خود اقدام به تیر اندازی کرده و راه دیگری برای نجات جان خود نداشته اند. بنابرین این دفاع مشروع بوده است.

منبع: عصر ایران

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها