کد خبر: 240710
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۱۴:۰۴:۰۰
| |

اعلام آمادگی سازمان هواپیمایی برای ارائه مجوز پرواز‌های جدید تهران- نجف

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از آمادگی لازم برای ارائه مجوز پرواز‌های جدید تهران- نجف خبر داد.

اعلام آمادگی سازمان هواپیمایی برای ارائه مجوز پرواز‌های جدید تهران- نجف
کد خبر: 240710
|
۱۳۹۷/۰۸/۰۲ ۱۴:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| رضا جعفرزاده سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور در گفت‌وگو با خبرنگارراه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه هم اکنون ظرفیت فروش بلیت‌های هواپیمای تهران- نجف در تاریخ‌های دوم، سوم و چهارم آبان ماه در مسیرهای رفت تکمیل شده است، گفت:‌ در مسیر نجف- تهران در تاریخ‌های نهم، دهم و یازدهم نیز ظرفیت تکمیل شده و تنها برای تاریخ‌های چهارم، پنجم و ششم بلیت برای فروش دارای ظرفیت است.

وی ادامه داد: فرودگاه امام خمینی(ره) در ایام اربعین جزء پر ترافیک‌ترین فرودگاه‌های کشور به شمار می‌رود و ما به جز پرواز‌های ارائه شده از سوی سازمان هواپیمایی در ایام اربعین، مجوز 484 پرواز فوق‌العاده را صادر کرده ایم.

جعفرزاده با اشاره به اینکه سازمان هواپیمایی آمادگی لازم برای ارائه مجوز پرواز‌های جدید تهران- نجف را دارد، گفت: در صورتی که شرکت‌های هواپیمایی با رعایت الزامات مربوط مجوزی برای پرواز‌های اربعین درخواست کنند سازمان هواپیمایی آمادگی لازم را برای ارائه مجوز دارد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور تأکید کرد:‌ هم اکنون فروش بلیت پروازهای اربعین به سرعت تکمیل می‌شود به طوری که در تاریخ‌های 27، 28 و 30 آبان ماه 53 پرواز‌ خروجی تهران- نجف انجام شده است و برخی از شرکت های هواپیمای نیز آمادگی انجام پرواز از روز گذشته را داشته‌اند.

وی با بیان اینکه هیچ یک از شرکت‌های هواپیمایی و یا آژانس‌های مسافرتی حق گران فروشی بلیت هواپیما را ندارند، گفت: بلیت دو طرفه مسیر تهران- نجف دو میلیون و 200 هزار تومان و بلیت مشهد- نجف نیز 2میلوین و 400 هزار تومان از سوی آژانس‌های مسافرتی عرضه می‌شود و هیچ یک از آژانس‌ها و یا دفاتر فروش حق گرانفروشی ندارند.

جعفرزاده ادامه داد:‌هم اکنون روزانه حدود 35 پرواز تهران- نجف انجام می‌شود و در ایام اربعین تهران جزء یکی از شلوغ‌ترین شهرها برای زائران اربعین به شمار می‌رود.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور به مسافران اربعین هشدار داد که بلیت‌های اربعین خود را از دفاتر مجاز خریداری کنند و در صورتی که آژانس مسافرتی بلیت خود را گران‌تر بفروشند سریعا به سازمان هواپیمایی اعلام کنند تا رسیدگی‌های لازم از سوی این سازمان صورت گیرد.

گفتنی است هم اکنون تمامی بخش‌های حمل و نقلی آمادگی لازم را برای این ایام دارند به طوری که شرکت‌های حمل و نقل ریلی نیز تخفیفات 40 درصدی برای این ایام در نظر گرفتند تا مسافران اربعین ارزان‌تر به کربلا اعزام شوند همچنین مدیر عامل شرکت راه آهن نیز اعلام کرد هیچ یک از آژانس‌های مسافرتی و یا دفاتر فروش حق گران فروشی در این ایام را ندارند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها