کد خبر: 275741
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۱:۲۲:۰۰
| |

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس خبر داد؛

کاهش 65 درصدی معاملات مسکن/ دولت بازار مسکن را رها کرده است

صدیف بدری سخنگوی کمیسیون عمران مجلس عنوان کرد: متاسفانه شاهد رکود تورمی در حوزه مسکن هستیم یعنی 65 درصد داد و ستد‌ها در حوزه مسکن در چند ماه اخیر کاهش پیدا کرده است که این خود زنگ خطری برای رکودی تمام‌عیار در این حوزه است.

کاهش 65 درصدی معاملات مسکن/ دولت بازار مسکن را رها کرده است
کد خبر: 275741
|
۱۳۹۷/۱۲/۱۳ ۱۱:۲۲:۰۰

اعتمادآنلاین| صدیف بدری با اشاره به افزایش قیمت مسکن در روز‌های اخیر گفت: به طور کل همه آیتم‌های اقتصادی در هفته اخیر دستخوش گرانی شده است که مسکن هم از این قاعده مستثنی نیست.

وی افزود: متاسفانه مصالح ساختمانی در هفته‌های اخیر گران شده است که این مسئله باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس تصریح کرد: متاسفانه شاهد رکود تورمی در حوزه مسکن هستیم یعنی 65 درصد داد و ستد‌ها در حوزه مسکن در چند ماه اخیر کاهش پیدا کرده است که این خود زنگ خطری برای رکودی تمام‌عیار در این حوزه است.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس بیان داشت: در هفته‌های اخیر، هم مسکن گران شده و هم معاملات مسکن کاهش پیدا کرده که این مقوله‌ای خطرناک است.

بدری تاکید کرد: گرانی مسکن، سایه سنگینی بر معاملات مسکن انداخته و این معاملات را دچار کاهش چشمگیری کرده است.

وی با ابراز امیدواری از کاهش مسکن در ماه‌های آینده بیان داشت: دولت بازار مسکن را به طور کل رها کرده است و هیچ نظارتی در حوزه قیمت مسکن وجود ندارد و حتی در مساکنی که خود دولت متولی آن است گرانی بیداد می‌کند.

بدری در ادامه با اشاره به جلسه کمیسیون عمران با وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: این جلسه پیرامون مسائل حوزه مسکن خواهد بود و قصد داریم در این نشست روند اجرای پروژه مسکن مهر و ساخت مسکن در شهر‌های جدید را مورد بررسی قرار دهیم.

منبع: اقتصاد24

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها