کد خبر: 366715
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۷:۰۰:۰۰
| |

مدیر عامل بانک ایران زمین:

برنامه‌ریزی دقیق برای حمایت از تولید و به کارگیری صحیح منابع باید در اولویت بخش‌های اقتصادی قرار گیرد

مدیر عامل بانک ایران زمین شرایط اقتصادی کشور را بسیار حساس عنوان کرد و گفت: در حال حاضر منابع مالی در کشور بسیار محدود است، بسیاری از تولیدکنندگان با مشکلات جدی مواجه هستند، بنابراین برنامه‌ریزی دقیق در راستای حمایت از تولید و به کارگیری صحیح منابع باید در اولویت بخش‌های اقتصادی قرار گیرد.

برنامه‌ریزی دقیق برای حمایت از تولید و به کارگیری صحیح منابع باید در اولویت بخش‌های اقتصادی قرار گیرد
کد خبر: 366715
|
۱۳۹۸/۰۹/۱۳ ۱۷:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مدیرعامل بانک ایران زمین، با اشاره به اهمیت حمایت از تولید داخلی گفت: نام‌گذاری سال 98 به عنوان سال «رونق تولید» توسط رهبر معظم انقلاب نشان از اهمیت موضوع برای کشور دارد، که جا دارد با ایجاد فضای تبادل و همفکری میان برنامه‌ریزان، تولیدکنندگان و بانک‌ها به عنوان تامین‌کننده مالی این حوزه، به سمت رونق تولید قدم برداریم.

عبدالمجید پورسعید، مدیرعامل بانک ایران زمین، در ادامه شرایط اقتصادی کشور را بسیار حساس عنوان کرد و افزود: در حال حاضر منابع مالی در کشور بسیار محدود است، بسیاری از تولیدکنندگان با مشکلات جدی مواجه هستند، بنابراین برنامه‌ریزی دقیق در راستای حمایت از تولید و به کارگیری صحیح منابع باید در اولویت بخش‌های اقتصادی قرار گیرد.

به گفته او یکی از اقداماتی که بانک ایران زمین به صورت استانی در حال پیگیری آن است شناسایی تولیدکنندگان و فعالان این عرصه در استان‌های مختلف است تا بهترین بهره‌وری را از منابع موجود داشته باشیم.

پورسعید حضور بانک‌ها به عنوان تامین‌کنندگان مالی اقتصاد را مهم و حیاتی دانست و گفت: بانک‌ها تلاش زیادی را در راستای حمایت از تولید به کار می‌برند اما واقعیت این است که در حال حاضر محدودیت‌های زیادی در تمامی بخش‌های اقتصادی وجود دارد، اما نگاه موثر و برنامه‌ریزی می‌تواند بسیاری از موانع را از سر راه بردارد و بدون‌شک رونق تولید زمانی تحقق خواهد یافت که بانک‌ها و بازار سرمایه در راستای حمایت از تولید داخلی تقویت شوند.

پورسعید با تاکید بر رویکرد جدید این بانک در حمایت از کسب‌وکارهای نوین و استارتاپ‌ها گفت: مهم‌ترین رویکرد بانکداری ما ارائه خدمات از طریق izboom ایران زمین بوم به شرکت‌های دانش بنیان و استارت‌آپ‌ها و فین‌تک‌‌ها است که موجب حمایت از کسب و کارهای نوظهور خواهد شد.

او با اعلام حمایت همه‌جانبه‌ بانک ایران‌زمین از بخش‌های تولیدی، فین‌تک‌ها، استارتاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای نوین از روسای شعب استان‌ها خواست تا با شناخت نیازهای بخش‌های تولیدی در استان‌های مختلف در حد مقدورات نسبت به حمایت از آنها اقدام کنند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها