کد خبر: 522433
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۲:۴۸:۰۰
| |

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران هشدار داد:

زنگ خطر افزایش مصرف گاز خانگی تا 600 میلیون مترمکعب در روز

مدیر دیسپچینگ شرکت ملی گاز ایران با اشاره به ورود سامانه سرد از روز سه‌شنبه هفته جاری به کشور، گفت: با ورود این سامانه، اگر تغییری در روند افزایش مصرف گاز اتفاق نیافتاد، مصرف به 600 میلیون متر مکعب در روز خواهد رسید که برای این فصل از سال یک رکورد جدید به شمار می‌رود.

زنگ خطر افزایش مصرف گاز خانگی تا 600 میلیون مترمکعب در روز
کد خبر: 522433
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۳ ۱۲:۴۸:۰۰

اعتمادآنلاین| محمدرضا جولایی، مدیر دیسپچینگ (مدیریت یکپارچه تولید، توزیع و مصرف) شرکت ملی گاز ایران امروز (یکشنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، با تاکید بر اینکه اکنون مصرف گاز بخش خانگی در آستانه 500 میلیون متر مکعب در روز قرار دارد، افزود: روز سه‌شنبه (25 آبان‌ماه) سامانه سرد دیگری وارد کشور می‌شود.

به گزارش ایرنا، وی ادامه‌داد: اگر روند افزایش مصرف گاز به همین شکل ادامه داشته باشد، مصرف گاز بخش خانگی از 500 میلیون متر مکعب کنونی به 600 میلیون مترمکعب تا ابتدای هفته بعد می‌رسد.

جولایی درباره جریمه مشترکان پُرمصرف گاز نیز گفت: هنوز جزئیات این جریمه مشخص نشده است.

وی تاکید کرد: نزدیک به 25 درصد از مشترکان 50 درصد از کل گاز بخش خانگی را مصرف می‌کنند که این روند نیازمند اصلاح است.

مدیر دیسپچینگ (مدیریت یکپارچه تولید، توزیع و مصرف) شرکت ملی گاز ایران اظهار داشت: از یک ماه پیش که بارش‌ها آغاز شده و همچنان ادامه دارد، افزایش 100 درصدی در مصرف گاز نسبت به همین بازه زمانی در سال 99 را شاهد بودیم، ضمن اینکه پیش‌بینی‌ها حاکی از کاهش 2 درجه‌ای دما نسبت به پارسال است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها