کد خبر: 538847
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۸:۱۳:۱۸
| |

قرارداد خرید ۲۰۰۰ اتوبوس درون‌شهری امضا شد

قرارداد خرید دو هزار دستگاه اتوبوس دیزلی درون‌شهری بین وزارت کشور و یک گروه تولیدی در سمنان امضا شد.

قرارداد خرید ۲۰۰۰ اتوبوس درون‌شهری امضا شد
کد خبر: 538847
|
۱۴۰۰/۱۱/۳۰ ۱۸:۱۳:۱۸

سیدمحمدرضا هاشمی، استاندار سمنان عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان سمنان اظهار کرد: امروز شاهدیم که با پیگیری‌های صورت‌گرفته و در ادامه سفر پرخیروبرکت دولت مردمی رئیسی به استان، قرارداد خرید دو هزار دستگاه اتوبوس دیزلی درون‌شهری بین وزارت کشور و گروه تولیدی عقاب‌افشان منعقد شده است.

به گزارش فارس، وی تأکید کرد: این قرار داد زمینه اشتغال جدید بالغ بر ۴۵۰ نفر را در مجموعه تولیدی صنعتی عقاب‌افشان فراهم خواهد کرد که یکی از نمونه‌های بارز تحقق رشد اقتصادی است.

استاندار سمنان گفت: تاکنون بالغ بر ۹۶۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر ریاست جمهوری به استان در قالب نقدی تخصیص صورت‌گرفته که نیاز است تمام دستگاه‌های اجرایی استان به‌ویژه جهاد کشاورزی در این خصوص اهتمام جدی داشته باشند.

هاشمی همچنین گفت: جهاد تبیین امروز یک ضرورت است و هر کدام از ما مسؤولان مکلف هستیم تا به‌نوعی عملکرد و دستاوردهای نظام را برای مردم اطلاع‌رسانی کنیم.

وی افزود: ارتقای سواد رسانه‌ای برای ما بسیار مهم است و باید به‌منظور افزایش آگاهی، آموزش‌ها در این مهم مورد توجه قرار گیرد.

هاشمی ادامه داد: در خصوص این مهم و طرح ارائه‌شده در حوزه فرهنگی و اجتماعی باید در بودجه سال ۱۴۰۱، اعتبارات به‌منظور اجرای مطلوب دیده شود.

استاندار سمنان خاطرنشان کرد: بحث آسیب‌های اجتماعی از جمله موارد ضروری و دارای اهمیت استان است که کارگروه امور اجتماعی و فرهنگی استان ضرورت دارد تا نسبت به بررسی و واکاوی این مهم ورود کرده و با اجرای طرح‌های مطلوب در جهت کاهش آن گام برداریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها