کد خبر: 578300
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۲:۰۱:۲۱
| |

بهبود بیشتر بخش بازار: کمک کوینکس به کاربرانش برای تشخیص حرکات بازار قبل از دیگران

کوینکس سپتامبر 2022 رسما اعلام کرد به‌روزرسانی مهم دیگری در بخش بازار خود اجرا کرده و کارکرد داده های بازار را (که البته هنوز در برنامه کاربردی کوینکس وجود ندارد) در وب‌سایتش راه‌اندازی کرده است.

بهبود بیشتر بخش بازار: کمک کوینکس به کاربرانش برای تشخیص حرکات بازار قبل از دیگران
کد خبر: 578300
|
۱۴۰۱/۰۷/۲۵ ۱۲:۰۱:۲۱

کوینکس سپتامبر 2022 رسما اعلام کرد به‌روزرسانی مهم دیگری در بخش بازار خود اجرا کرده و کارکرد داده های بازار را (که البته هنوز در برنامه کاربردی کوینکس وجود ندارد) در وب‌سایتش راه‌اندازی کرده است.

کوینکس سال گذشته به تلاشش برای بهبود بخش بازار و افزایش رضایت کاربرانش ادامه داد تا کاربران بتوانند حرکات بازار را بهتر و سریع‌تر درک کنند. کاربران کوینکس پس از به‌روزرسانی‌های متعدد کارکرد بازار، اکنون می‌توانند تغییرات واضحی را در کارکردهای وب‌سایت و تجربیاتشان احساس کنند. برخی از این تغییرات عبارتاند از:

۱. ارتقای رابط کاربری تحت وب و رتبه بندیها

اطلاعات بازار قبل از ارتقاء فقط در بخشی از صفحه اصلی نمایش داده می‌شد. همچنین هیچ اطلاعاتی درباره رتبه‌بندی‌های ارزش بازار وجود نداشت. پس از ارتقاء صفحهای مجزا برای بخش بازار ایجاد شد تا کاربران بتوانند در صفحه اصلی با کلیک روی گزینه بازار اطلاعات مختلف آن را مشاهده کنند.

صفحه بازار پس از ارتقا علاوه بر نمایش اطلاعات بیشترین رشد (Top Gainers)، بیشترین ریزش (Top Losers)، رتبه براساس ارزش (Value Leaders)، و جدیدترین ارزهای لیست شده (New Listing)، رتبه‌بندی جدیدی تحت عنوان ارزش بازار نیز ارائه می‌کند که کاربران را از آخرین ارزش بازار در حال گردش کریپتوها آگاه می‌کند.

۲. به‌روزرسانی ابعاد و دسته ها

رتبه‌بندی‌های موجود در صفحه بازار قبل از ارتقا بر حسب بازارهای معاملاتی بودند، ولی پس از ارتقا بر حسب ارزهای دیجیتال هستند. کاربران برای مشاهده اطلاعات مربوط به یک کریپتوی خاص کافی است روی کریپتوی موردنظر کلیک کرده و لیست کشویی ظاهر شده را بررسی کنند. بعلاوه، کاربران می‌توانند با کلیک روی هر کریپتو به صفحه اطلاعات آن کریپتو (Crypto Info) رفته و مشخصات، قیمت و بازارهای مربوط به آن کریپتو را بررسی کنند.

22

همچنین صفحه مارکت کوینکس قبل از ارتقا به دو بخش اسپات و فیوچرز تقسیم می‌شد که زیربخشهایی مثل مورد علاقه، بازار USD ،بازار BTC و غیره داشتند. کاربران پس از ارتقا می‌توانند کریپتوهای موردنظرشان را سریعا با توجه به خواسته‌هایشان بر اساس زیربخشهایی جدید مثل هولد شده، مورد علاقه و سایر برچسب‌ها مثل DeFi، NFT، GameFi، و Metaverse زیر نظر بگیرند.

33

۳. عملکرد و اطلاعات جدید

صفحه اطلاعات کریپتو قبل از ارتقا فاقد نمودار روند بازار یا نمایش دیگری برای بازار معاملاتی بود، ولی پس از ارتقای اخیر هر دوی این امکانات در دسترس قرار گرفته‌اند و کاربران می‌توانند به‌راحتی اطلاعات کاملی درباره کریپتوها به دست بیاورند.

4

در زمینه روندهای بازار، کاربران اکنون می‌توانند قیمت و ارزش بازار در گردش هر کریپتو را در دوره‌های 24 ساعته، 7 روزه، 1 ماهه، 3 ماهه، 6 ماهه، 1 ساله و غیره مشاهده کنند. همچنین می‌توانند آخرین قیمت، ارزش معاملات و تغییرات قیمت طی ۲۴ ساعت گذشته را در بازارهای معاملاتی مختلف مشاهده کنند.

همچنین اخیرا ویژگی «داده های بازار» (Markets Overview) در کوینکس برای رفع نیاز کاربران مختلف راه‌اندازی شده است که رتبه‌بندی کریپتوها، روندهای معاملاتی، تغییرات قیمت و داده‌های تاریخی  را بصرت لحظه ای در یک صفحه ارائه می‌کند. کاربران در این نما آمارهایی زمان واقعی مثل رتبه‌بندی کریپتوها، پراکندگی سفارشات، توزیع تغییرات قیمت، و تاریخچه ارزش بازار/ارزش اجرایی را مشاهده کنند و روند بازار را زیر نظر میگیرند.

5

بهبود پیوسته کارکرد بازار حاکی از تلاش مستمر کوینکس برای بهبود خدمات و تجربه معاملاتی کاربرانش است. همچنین این صرافی به کاربران کمک می‌کند تا حرکات بازار را زودتر از دیگران بفهمند تا راحتتر بتوانند تصمیماتشان را بگیرند. همچنین این به‌روزرسانی‌ها حاکی تلاش مداوم کوینکس برای انجام اولین تعهدش در قبال کاربران یعنی ارائه به‌روزرسانی‌های با کیفیت است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها