کد خبر: 657499
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۹:۲۰:۰۸
| |

اعتراف کیهان به قیمت واقعی دلار؛ ۶۱ هزار تومان!

روزنامه کیهان نوشت: تحلیلگران ارزی می‌گویند شروع معاملات با شکاف قیمتی و ادامه روند کاهشی، احتمالا نرخ دلار در بازار غیررسمی به زودی به کانال ۶۲ و حتی ۶۱ هزار تومانی برگردد، چرا که التهابات و هیجانات ناشی از تنش‌ها در حال فروکش کردن است.

اعتراف کیهان به قیمت واقعی دلار؛ ۶۱ هزار تومان!
کد خبر: 657499
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۹:۲۰:۰۸

روزنامه کیهان پیش‌بینی کرده که قیمت دلار به زودی به کانال ۶۱ هزار تومان بازگردد. 

به گزارش کیهان، نرخ دلار در معاملات فردایی کانال‌های تلگرامی هم دیروز با ریزش مواجه شد و با شکاف ۸۰۰ تومانی نسبت به آخرین معامله روز قبل، با نرخ ۶۶ هزار تومان شروع به کار کرد. در ادامه با فاصله کوتاهی کانال ۶۶ را از دست داد و به کانال ۶۵ هزار تومان سقوط کرد.البته مشاهدات میدانی بازار غیررسمی ارز در محدوده میدان فردوسی و چهارراه استانبول حاکی از آن بود که برای این نرخ‌ها خریداری نیست و کسی حاضر به خرید دلار نزولی نیست و اصطلاحا کسی چاقوی در حال سقوط را در دست نمی‌گیرد. بر این اساس دلالان با نرخ‌های ۶۴ هزار تومان هم خریداری پیدا نمی‌کردند.

این روزنامه نوشته است: تحلیلگران ارزی می‌گویند شروع معاملات با شکاف قیمتی و ادامه روند کاهشی، احتمالا نرخ دلار در بازار غیررسمی به زودی به کانال ۶۲ و حتی ۶۱ هزار تومانی برگردد، چرا که التهابات و هیجانات ناشی از تنش‌ها در حال فروکش کردن است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها