کد خبر: 350922
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۰۹:۰۲:۴۷
| |

نخست‌وزیر کانادا با جلیقه ضدگلوله در گردهمایی انتخاباتی حاضر شد

«جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا که برای پیروزی دوباره در انتخابات پارلمانی تلاش می‌کند، ناچار شد روز «شنبه» در یک گردهمایی انتخاباتی در آنتاریو به دلیل تهدیدات امنیتی جلیقه ضدگلوله بپوشد.

نخست‌وزیر کانادا با جلیقه ضدگلوله در گردهمایی انتخاباتی حاضر شد
کد خبر: 350922
|
۱۳۹۸/۰۷/۲۱ ۰۹:۰۲:۴۷

اعتمادآنلاین| «جاستین ترودو» نخست‌وزیر کانادا که برای پیروزی دوباره در انتخابات پارلمانی تلاش می‌کند، ناچار شد روز «شنبه» در یک گردهمایی انتخاباتی در آنتاریو به دلیل تهدیدات امنیتی جلیقه ضدگلوله بپوشد.

نخست‌وزیر لیبرال کانادا در حالی با یک ساعت و نیم تاخیر در گردهمایی میسیساگا، شهری در حومه تورنتو حاضر شد که حدود 2 هزار نفر از طرفدارانش در انتظار او بودند. او زیر پیراهنش جلیقه ضدگلوله به تن داشت و روی آن کت پوشیده بود. این در حالی است که او به طور معمول در گردهمایی‌های انتخابات با یک پیراهن اسپرت حضور می‌یابد.


شبکه انگلیسی زبان سی بی سی اعلام کرد تدابیر شدید امنیتی و حضور غیرمعمول نیرو‌های پلیس به دنبال تهدید امنیتی در محل قابل مشاهده بود.


تیم انتخاباتی ترودو نخواستند در مورد تدابیر شدید امنیتی روز شنبه در اطراف ترودو اظهار نظر کنند. مراسم سخنرانی ترودو بدون مشکل انجام شد. همسر جاستین ترودو هم که قرار بود روی صحنه ظاهر شود، در نهایت سخنرانی نکرد.


ژاندارمری کانادا روزانه بر پیام‌های تهدیدآمیزی که علیه روسای احزاب فعال در کارزار انتخاباتی منتشر می‌شود، نظارت می‌کنند تا مبادا نویسندگان این گونه پیام‌ها نفرت خود را در عمل نشان ندهند.

منبع: صداوسیما

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها