کد خبر: 375580
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۴:۵۰:۰۰
| |

کارشناس یمنی: خون سلیمانی دروازه‌های جهنم را به روی آمریکا گشود

زین‌العابدین عثمان، تحلیلگر و کارشناس امور نظامی، نوشت: ترامپ با اقدام احمقانه در هدف قرار دادن شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابو مهدی المهندس، جانشین رئیس هیات حشد الشعبی عراق بزرگ‌ترین اشتباه راهبردی خود را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی مرتکب و باعث شد دروازه‌های جهنم به رویش باز شود.

کارشناس یمنی: خون سلیمانی دروازه‌های جهنم را به روی آمریکا گشود
کد خبر: 375580
|
۱۳۹۸/۱۰/۱۶ ۱۴:۵۰:۰۰

اعتمادآنلاین| یک کارشناس یمنی اعلام کرد شهادت سردار قاسم سلیمانی و هم‌رزمش ابو مهدی المهندس دروازه‌های جهنم را به روی آمریکا و نیروهایش در منطقه گشود.

به گزارش اعتمادآنلاین، زین‌العابدین عثمان، تحلیلگر و کارشناس امور نظامی، در تحلیلی در این رابطه نوشت: ترامپ با اقدام احمقانه در هدف قرار دادن شهید قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه و ابو مهدی المهندس، جانشین رئیس هیات حشد الشعبی عراق بزرگ‌ترین اشتباه راهبردی خود را در سطح منطقه‌ای و بین‌المللی مرتکب و باعث شد دروازه‌های جهنم به رویش باز شود.

به اعتقاد این تحلیلگر صورت حساب این اقدام برای آمریکا فاجعه‌بار خواهد بود چون باعث شد سرتاسر توان نظامی و راهبردی ایران به ساختاری برای انتقام و قصاص تبدیل شود.

عثمان در بخشی از تحلیل خود افزود: ترامپ با این اقدام خود آمریکا را در لبه پرتگاه قرار داد و با پاسخ مثبت به خواست اسرائیل در ترور سلیمانی و المهندس جان ده‌ها هزار نظامی آمریکایی را به خطر انداخت.

او در مورد نوع و نحوه واکنش ایران هم نوشت: تهران خود را برای واکنش انتقام‌آمیز بی‌سابقه‌ای آماده می‌کند، واکنشی که آمریکا نه انتظار آن را دارد و نه قادر به مهار آن است، به خصوص که نه تنها مردم ایران بلکه ملل محور مقاومت در خاورمیانه همگی خواهان وارد آوردن شدیدترین ضربات به ساختار ددمنش و جنایتکار آمریکا در منطقه هستند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها