کد خبر: 393637
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۵:۴۰:۱۱
| |

عمار حکیم:

هدف قرار دادن پایگاه‌ها با نیت ارائه تصویر نامطلوب از عراق و قدرت دولتش صورت می‌گیرد

عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که تکرار نقض‌های امنیتی و آخرین آن هدف قرار دادن پایگاه‌های حشد شعبی در مرزهای سوریه با جنگنده‌های ناشناس و همچنین حمله موشکی به پایگاه "التاجی" با هدف القای شکنندگی اوضاع امنیتی و ارائه تصویر نامطلوبی از عراق و قدرت دولتش در کنترل اوضاع امنیتی در افکار عمومی است.

هدف قرار دادن پایگاه‌ها با نیت ارائه تصویر نامطلوب از عراق و قدرت دولتش صورت می‌گیرد
کد خبر: 393637
|
۱۳۹۸/۱۲/۲۲ ۱۵:۴۰:۱۱

اعتمادآنلاین| رئیس جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد که هدف قرار دادن اردوگاه‌های حشد شعبی و اردوگاه "التاجی" القای شکنندگی امنیت و بدجلوه دادن عراق است.

به گزارش سومریه نیوز، عمار حکیم، رهبر جریان حکمت ملی عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد که تکرار نقض‌های امنیتی و آخرین آن هدف قرار دادن پایگاه‌های حشد شعبی در مرزهای سوریه با جنگنده‌های ناشناس و همچنین حمله موشکی به پایگاه "التاجی" با هدف القای شکنندگی اوضاع امنیتی و ارائه تصویر نامطلوبی از عراق و قدرت دولتش در کنترل اوضاع امنیتی در افکار عمومی است.

رهبر جریان حکمت ملی عراق همچنین خاطرنشان کرد: این امر عراق را در قبال تعهدات بین‌المللی و امنیتی‌اش در تنگنا قرار می‌دهد آن هم در شرایطی که از دولت عراق می‌خواهیم که راهکارهای فوری و واقع‌بینانه برای جلوگیری از بازگشت به نقطه اول ارائه بدهد و ما به شدت این نقض‌های امنیتی را محکوم می‌کنیم.

پیشتر بخش اطلاع‌رسانی امنیتی عراق از اصابت 15 موشک کاتیوشا به داخل پادگان نظامی التاجی در شمال پایتخت این کشور خبر داد.

پایگاه التاجی میزبان نیروهای آمریکایی است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها