کد خبر: 400839
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۱۳:۵۹:۵۱
| |

واتیکان تجهیزات پزشکی به سوریه، غزه و قدس ارسال کرد

پس از درخواست رهبر کاتولیک‌های جهان برای حمایت از آسیب‌دیدگان کرونایی واتیکان از ارسال تجهیزات پزشکی به سوریه و غزه خبر داد.

واتیکان تجهیزات پزشکی به سوریه، غزه و قدس ارسال کرد
کد خبر: 400839
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۱ ۱۳:۵۹:۵۱

اعتمادآنلاین| مجموعه کلیساهای شرقی واتیکان اعلام کرد، به دنبال درخواست پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان برای توجه به آسیب‌دیدگان از کرونا به ویژه گروه‌های فقیرتر، یک صندوق برای کمک‌رسانی فوری به آنها ایجاد شد.

طبق گزارش وبسایت «مکان»، از جمله اولین اقدامات این صندوق، اهدای سه دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان «مار یوسف» در قدس اشغالی، تجهیزات پزشکی به نوار غزه و 10 دستگاه تنفس مصنوعی به بیمارستان‌های سوریه بود. در حال حاضر نیز پیشنهادهای دیگر کشورها برای کمک‌رسانی‌های بیشتر در دست بررسی هستند.

با ثبت 433 مورد جدید فوتی کرونا در ایتالیا، تعداد کل فوتی‌ها به 23 هزار و 660 تن رسید. در مجموع تاکنون در این کشور 178 هزار و 972 تن به کرونا مبتلا شده‌اند که این عدد شامل فوتی‌ها و بهبودیافته‌ها نیز هست.

با بهبود 2128 تن دیگر از مبتلایان ایتالیایی تعداد کل بهبودیافتگان در این کشور به 47 هزار و 55 تن رسید و تعداد بیماران بسیاری در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های این کشور رو به کاهش بوده و به 2635 تن رسیده است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها