کد خبر: 457492
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۹:۲۷:۵۶
| |

دفتر حقوق بشر سازمان ملل:

ترامپ باید لحن بسیار خطرناکش را کنار بگذارد

دفتر حقوق بشر سازمان ملل گفت، ترامپ باید لحن بسیار خطرناکی را که خودش و سایر رهبران سیاسی از آن درباره نتایج انتخابات سوم نوامبر ریاست جمهوری آمریکا استفاده کرده‌اند، کنار بگذارد.

ترامپ باید لحن بسیار خطرناکش را کنار بگذارد
کد خبر: 457492
|
۱۳۹۹/۱۰/۲۰ ۰۹:۲۷:۵۶

اعتمادآنلاین| راوینا شمدسانی، سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل در واکنش به سوالی درباره مسئولیت شخصی دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا درباره رویدادهای اخیر و حمله به کنگره گفت:‌ ما به شدت از اوضاع رخ داده و خشونت‌ها و انزجار از سوی رهبران سیاسی نگران هستیم و از رئیس جمهوری ایالات متحده و سایر رهبران سیاسی می‌خواهیم تا لحن بسیار خطرناک و نادرست خود را که در حال گسترش است، کنار بگذارند.

وی افزود: این نوع لحن تحریک آمیز می‌تواند بسیار خطرناک باشد.

اظهارات این سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل در پی درخواست اخیر روز پنجشنبه میچل باچله، رئیس این دفتر برای انجام تحقیقات کامل و دقیق درباره رویدادهای اخیر در واشنگتن با پنج کشته مطرح شده است.

سخنگوی دفتر حقوق بشر سازمان ملل همچنین نگرانی خود را درباره به نمایش درآمدن نمادهای "برتری جویی سفیدپوستی" در بیرون از کنگره نظیر نمادهای ضد یهودی و پرچم کنفدراسیون (طرفداران برده‌داری در جنگ‌های داخلی آمریکا) ابراز کرد و گفت:‌ ما به نمایش در آمدن این نمادهای نژادپرستی را محکوم می‌کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها