کد خبر: 504033
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۵:۱۴:۰۳
| |

سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه:

به نفع کشورهای منطقه نیست زندانی سیاست‌های آمریکا شوند

وزیر امور خارجه روسیه در نشست مشترک خبری با همتای سودانی اش در مسکو گفت: به نفع هیچ یک از طرف‌های منطقه نیست که زندانی سیاست‌های آمریکا شوند. تحریم‌های شورای امنیت علیه سودان باید لغو شود.

به نفع کشورهای منطقه نیست زندانی سیاست‌های آمریکا شوند
کد خبر: 504033
|
۱۴۰۰/۰۴/۲۱ ۱۵:۱۴:۰۳

اعتمادآنلاین| وزیر خارجه روسیه در نشست خبری با همتای سودانی خود بار دیگر سیاست‌های جاه‌طلبانه آمریکا در منطقه را محکوم کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در نشست مشترک خبری با همتای سودانی اش در مسکو گفت: به نفع هیچ یک از طرف‌های منطقه نیست که زندانی سیاست‌های آمریکا شوند.

او درباره تحریم های سازمان ملل علیه سودان گفت: تحریم‌های شورای امنیت علیه سودان باید لغو شود. ما از لغو این تحریم‌ها که مانعی برای توسعه سودان است، حمایت می‌کنیم.

وزیر امور خارجه سودان هم در این نشست خبری گفت: از حمایت روسیه از دولت انتقالی سودان قدردانی می‌کنیم و منتظر حمایت‌های بیشتر مسکو هستیم.

وزیر خارجه سودان نیز از حمایت روسیه از دولت انتقالی این کشور قدردانی و اعلام کرد چشم به راه حمایت بیشتر روسیه است. این مقام همچنین از روسیه به خاطر تصدیق در شورای امنیت مبنی بر اجازه ندادن اقدامات یک جانبه در مورد سد النهضه تشکر کرد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها