کد خبر: 587001
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۳:۵۰:۱۲
| |

کیهان: احیای برجام بدون فایده است

روزنامه کیهان نوشت: همه فایده برجام در افزایش صادرات نفت با لو رفتن زیرساخت دور زدن تحریم در دوره اجرای برجام از بین رفت و میانگین صادرات نفت ایران در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت قبل و بعد از خود تغییری نکرد و به طور میانگین روی یک میلیون بشکه در روز باقی ماند.

کیهان: احیای برجام بدون فایده است
کد خبر: 587001
|
۱۴۰۱/۰۹/۲۲ ۱۳:۵۰:۱۲

روزنامه کیهان که مخالف احیای برجام است در گزارشی برجام را برای کشور بدون فایده دانسته و نوشته در دولت روحانی که برجام امضا شد با وجود افزایش صادرات نفت زیرساخت‌های دور زدن تحریم از بین رفت!

کیهان نوشت: طبق آمار اوپک امضای برجام یک فایده و یک هزینه بر صادرات نفت ایران برجای گذاشت. فایده برجام افزایش صادرات نفت ایران از یک به دو میلیون بشکه در روز در بازه زمانی کوتاه اجرای برجام بود و هزینه برجام از بین رفتن زیرساخت‌های دور زدن تحریم نفتی بود که موجب شد بعد از خروج آمریکا از برجام، صادرات نفت ایران به یک میلیون بشکه سابق قبل از پذیرش برجام برنگردد و به کمتر از 100 هزار بشکه کاهش پیدا کند.

این روزنامه در ادامه نوشت: بدین ترتیب همه فایده برجام در افزایش صادرات نفت با لو رفتن زیرساخت دور زدن تحریم در دوره اجرای برجام از بین رفت و میانگین صادرات نفت ایران در دولت تدبیر و امید نسبت به دولت قبل و بعد از خود تغییری نکرد و به طور میانگین روی یک میلیون بشکه در روز باقی ماند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها