کد خبر: 597976
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۰۹:۴۸:۳۲
| |

واکنش وزارت خارجه به حملات موشکی اسرائیل به دمشق

سخنگوی وزارت امور خارجه حملات رژیم اسرائیل به دمشق و حومه آن را به شدت محکوم کرد و خواستار واکنش فوری، جدی و موثر جامعه جهانی و شورای امنیت نسبت به این تجاوزات شد.

واکنش وزارت خارجه به حملات موشکی اسرائیل به دمشق
کد خبر: 597976
|
۱۴۰۱/۱۱/۳۰ ۰۹:۴۸:۳۲

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز (یکشنبه) ۳۰ بهمن ماه حملات رژیم صهیونیستی علیه اهدافی در دمشق و حومه آن از جمله برخی ساختمان‌های مسکونی که‌ به شهادت‌ و زخمی شدن جمعی از شهروندان بیگناه سوری منجر شد را به شدت محکوم کرد.

به گزارش فارس، در پی حمله جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به یک سایت راداری در شمال استان السویداء، یک ساختمان مسکونی در جنوب دمشق نیز هدف قرار گرفت که در پی آن چند نفر شهید و مجروح شدند. براساس اعلام خبرگزاری سانا به نقل از وزارت بهداشت سوریه، در پی این حملات ۵ نفر شهید و ۱۵ تن دیگر مجروح شدند.

در همین خصوص این دیپلمات ارشد ایرانی با اشاره به توالی حملات جدید رژیم صهیونیستی و حملات گروهک تروریستی داعش علیه ملت سوریه، پیوند و هماهنگی این دو موجودیت تروریستی را پیوندی طبیعی و ذاتی خواند که در شرایط مواجهه ملت سوریه با آثار زلزله ویرانگر دو هفته قبل، درصدد تشدید آلام و رنج و مصیبت مردم این کشور هستند.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی سکوت کشورهای غربی نسبت به نقض مکرر حاکمیت و تمامیت سرزمینی سوریه از سوی رژیم متجاوز صهیونیستی را شرم‌آور خواند و خواستار واکنش فوری، جدی و موثر جامعه جهانی و نهادهای مسؤول بین‌المللی به ویژه شورای امنیت سازمان ملل متحد نسبت به تجاوزات رژیم تروریستی صهیونیستی علیه یک عضو سازمان ملل متحد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها