کد خبر: 659967
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۰۸:۴۳:۵۷
| |

ترامپ نیکی هیلی را به عنوان زوج انتخاباتی نپذیرفت!

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا روز شنبه (به وقت محلی) در اظهاراتی گفت که نیکی هیلی نامزد سابق جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، زوج انتخاباتی من نیست.

ترامپ نیکی هیلی را به عنوان زوج انتخاباتی نپذیرفت!
کد خبر: 659967
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ ۰۸:۴۳:۵۷

دونالد ترامپ با رد گزارش‌هایی که پیشتر در مورد احتمال در نظر گرفتن هیلی به عنوان زوج انتخاباتی وی در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۴ آمریکا مطرح شده بود، در شبکه اجتماعی خبررسانی خود به نام «تروث سوشال» (Truth Social)، نوشت: نیکی زوج انتخاباتی من نیست اما برای او آرزوی موفقیت دارم!

به گزارش ایرنا از رویترز، پایگاه خبری آکسیوس پیشتر با استناد به اظهارات منابع آگاه گزارش داده بود که کارزار انتخاباتی ترامپ در حال بررسی انتخاب احتمالی هیلی به عنوان زوج انتخاباتی وی است تا درصورت پیروزی در انتخابات، هیلی به عنوان معاون اول وی منصوب شود.

آکسیوس در گزارش خود نوشته بود: در صورتی که ترامپ متقاعد شود که هیلی می‌تواند به پیروزی او در انتخابات کمک کند، ممکن است او را به عنوان زوج انتخاباتی خود برگزیند.

به نوشته رویترز، هیلی فرماندار سابق کارولینای جنوبی و سفیر سابق ایالات متحده در سازمان ملل، در ماه مارس و بعد از شکست در ایالت‌های متعدد در مقابل ترامپ، به رقابت طولانی خود با رئیس جمهور سابق آمریکا پایان داد.

قبلاً لیست بلندبالایی از کسانی که ممکن است توسط ترامپ به عنوان زوج انتخاباتی وی انتخاب شوند در رسانه‌های آمریکایی منتشر شده بود که از جمله شامل داگ بورگوم فرماندار داکوتای شمالی، کریستی نوم فرماندار داکوتای جنوبی و سه سناتور آمریکایی یعنی مارکو روبیو، تیم اسکات و جی دی وانس بود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها