کد خبر: 657850
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۹:۳۶
| |

دختر فریب خورده به عشق پسر الکلی از خانه گریخت

متهم به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

دختر فریب خورده به عشق پسر الکلی از خانه گریخت
کد خبر: 657850
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۲ ۱۰:۵۹:۳۶

پسری جوان که دختری 18 ساله را فریب داده و باعث فرار او از خانه شده بود، دستگیر شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، سردار علی ولی‌پور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی پایتخت در این‌باره گفت: اواسط فروردین ماه در پی مفقود شدن دختری حدوداً 18 ساله و شکایت خانواده وی به پلیس، رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی از کارآگاهان اداره چهارم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

وی افزود: پدر دختر ماجرا را اینطور توضیح داد، دختر 18 ساله‌ام 8 ماهه قبل با پسر جوانی که به مشروبات الکلی اعتیاد شدیدی دارد دوست شد و قصد داشت با او ازدواج کند که با مخالفت شدید من رو‌به‌رو شد. در نهایت فرزندم به بهانه رفتن به سوپرمارکت از خانه بیرون رفت اما دیگر بازنگشت.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت تصریح کرد: با تحقیقات میدانی مشخص شد این دختر به همراه مرد جوان از خانه فرار کرده و آنها در مسیر از مغازه خوراکی تهیه کردند. به این ترتیب درابتدا با بازبینی دوربین‌های مداربسته تصویر مرد جوان به دست آمد و در نهایت با رصدهای اطلاعاتی مخفیگاه وی شناسایی شد.

سردار ولی‌پور گودرزی متذکر شد: پس از اقدامات پلیسی نامحسوس و شبانه‌روزی و با هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی متهم در مخفیگاهش دستگیر و به‌همراه دختر جوان به اداره چهارم پلیس آگاهی منتقل شد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: متهم پس از انتقال به اداره چهارم هدف تحقیقات قرار گرفت و به جرم خود مبنی بر اغفال دختر جوان با شگرد وعده‌های دروغین ازدواج و مهاجرت اعتراف کرد.

وی در پایان خاطرنشان کرد:  با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی،  دختر تحویل خانواده‌اش شد و متهم برای کشف جرائم احتمالی در اختیار کارآگاهان قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها