کد خبر: 659939
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۲۳:۳۰:۱۴
| |

تحقیقات جنایی درباره مرگ مشکوک زن میانسال/ دختر جوان با شکایت دایی‌ها بازداشت شد

برادران زنی که به علت مسمومیت دارویی فوت شده است، خواهرزاده خود را متهم کردند اما دختر جوان می‌گوید بی‌گناه است.

تحقیقات جنایی درباره مرگ مشکوک زن میانسال/ دختر جوان با شکایت دایی‌ها بازداشت شد
کد خبر: 659939
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۲۳:۳۰:۱۴

دختر جوانی که به خاطر شکایت دایی‌های خود بازداشت شده است، هر گونه دخالت در مرگ مادرش را رد می‌کند.

به گزارش سایت جنایی، مدتی قبل دختر جوانی در تماس با اورژانس از بدحال بودن مادرش خبر داد و پس از آن با رسیدن امدادگران اورژانس زن میانسال به بیمارستان انتقال یافت اما در بیمارستان اقدامات پزشکی موثر واقع نشد و زن میانسال جان خود را از دست داد.

به این ترتیب با فاصله کوتاهی از انتقال زن به بیمارستان، ماموران پلیس حاضر در آنجا از مرگ او مطلع شدند و موضوع را به بازپرس کشیک قتل پایتخت اطلاع دادند.

دختر جوان در اظهارات اولیه خود گفت: روز حادثه سر کار بودم و وقتی به خانه آمدم، دیدم حال مادرم خوب نیست و با حال بد روی زمین افتاده است،‌ به همین دلیل با اورژانس تماس گرفتم و مادرم را به بیمارستان رساندیم. در اورژانس بیمارستان پزشکان هر کاری از دست‌شان برمی‌آمد برایش کردند اما فوت شد.

در وهله اول، موضوع مرگ مشکوک اعلام شد و بازپرس جنایی دستور شناسایی اولیای دم و ثبت اظهارات آنها را صادر کرد.

همچنین جسد به پزشکی قانونی انتقال یافت تا معاینات و نمونه‌برداری‌های لازم برای تشخیص علت اصلی مرگ انجام شود. در نهایت روز قبل، علت مرگ، مسمومیت دارویی اعلام شد و برادران متوفی از خواهرزاده خود به اتهام دست داشتن در مرگ مادرش شکایت کردند.

آنها گفتند: خواهرمان سالم بود و از آنجا، که علت مرگش مسمومیت دارویی است ما به خواهرزاده‌‌مان مشکوک هستیم و احتمال دارد او با هدف تصاحب اموال، مادرش را مسموم کرده باشد.

دختر جوان در این مرحله از تحقیقات در جدیدترین اظهارات خود در مورد مسمومیت دارویی مادرش گفت:‌ من از دلیل این اتفاق اطلاعی ندارم. نمی‌دانم مادرم از چه دارویی و به چه مقدار مصرف کرده است. همان‌طور که قبلاً هم گفته‌ام وقتی به خانه آمدم دیدم حال مادرم بد است و او را به بیمارستان بردم.

به این ترتیب با توجه به شکایت مطرح‌شده دختر جوان بازداشت شد تا تحقیقات در مورد ادعای مطرح‌شده انجام شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها