کد خبر: 261639
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۰:۲۳:۰۰
| |

آخرین دیدار با حسین محب اهری + ویدئو

حسین محب‌اهری سال‌ها بود با بیماری سرطان لنف دست راست، دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد اما از صحنه‌ی تئاتر،سینما و تلویزیون در این سال‌ها فاصله نگرفت و در این روزها و هفته‌های اخیر هم مقابل دوربین رفته بود.

حجم ویدیو: 2.77M | مدت زمان ویدیو: 00:00:51 دانلود ویدیو
کد خبر: 261639
|
۱۳۹۷/۱۰/۲۶ ۱۰:۲۳:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین محب‌اهری سال‌ها بود با بیماری سرطان لنف دست راست، دست‌و‌پنجه نرم می‌کرد اما از صحنه‌ی تئاتر،سینما و تلویزیون در این سال‌ها فاصله نگرفت و در این روزها و هفته‌های اخیر هم مقابل دوربین رفته بود.

این بازیگر در آخرین دیدار خطاب به مردم و علاقه‌مندانش گفته بود:

«سلام عزیزان من

خیلی دلم برایتان تنگ شده، اما من دست از سرتان برنمی‌دارم و به زودی به خدمت می‌رسم. چاره‌ای جز تحمل من ندارید. یا باید حرف‌های مرا در رادیو گوش کنید یا تصویرم را ببینید. آرزو می‌کنم هیچ وقت دچار مشکل و بیماری نشوید. و از این همه احوال‌پرسی‌های شما سپاسگزارم»

وقتی کسی از حالش می‌پرسید، پاسخش شنیدنی بود: «مقداری ضعف دارم، خوب می‌شوم و از هفته آینده حتما سر برنامه‌ها حاضر خواهم شد.» این‌چنین، امید در کلامش به وفور حس می‌شد.

و وقتی با دوستانش از نقش‌هایش چه در سینما و چه گویندگی در رادیو و «صبح جمعه» می‌گفت، همه چیز از یادش می‌رفت و چشمانش از شادی برق می‌زند.

او با شوخی و طنزی که همیشه در کلامش وجود داشت، می‌گفت: اینقدر از این دوا و داروها به من می‌زنند که فکر می‌کنم اکنون در بدن من فقط دارو است. باید از همان حرکت‌های «فیوزی» بزنم تا حساب کار دستشان بیاید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها