کد خبر: 164144
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۱۱:۳۵:۰۰
| |

مصطفی هاشمی‌طبا:

خطرات شدیدی آینده کشور را تهدید می‌کند/ پای خطبه هیچ‎یک از ائمه جمعه فعلی نمی‎روم

هاشمی‌طبا گفت: نماز جمعه خیلی افت کرده است و متأسفانه کسانی هم که سخنرانی می‌کنند از نسل خیلی قدیمی هستند. به نظر من دیگر نمازجمعه‌های ما ماهیت خودش را از دست داده است.

خطرات شدیدی آینده کشور را تهدید می‌کند/ پای خطبه هیچ‎یک از ائمه جمعه فعلی نمی‎روم
کد خبر: 164144
|
۱۳۹۷/۰۱/۱۴ ۱۱:۳۵:۰۰

اعتمادآنلاین| یکی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم گفت: اولویت‌های کشور را به نوعی دیگری باید نگریست؛ چون خطرات شدیدی آینده کشور را تهدید می‌کند. از قبیل آنکه ایران دارد ماهیت سرزمینی و وجودی خودش را از دست می‌دهد. بنابراین اولویت‌بندی‌های حکومت در چنین وضعیتی خیلی اهمیت دارد.

سید مصطفی هاشمی‌طبا گفت: روحانی همانی است که بود؛ یعنی این تصور ایجاد نشود، من برداشت دیگری درباره آقای روحانی داشتم. اما الان او را طور دیگری دیدم. خیر ایشان راه خود را می رود. من فکر می کنم اولویت های کشور را به نوعی دیگری باید نگریست چون خطرات شدیدی آینده کشور را تهدید می کند از قبیل آنکه ایران دارد ماهیت سرزمینی و وجودی خودش را از دست می دهد. بنابراین اولویت بندی های حکومت در چنین وضعیتی خیلی اهمیت دارد. به نظر من بعضی احکام برنامه ششم فقط باید اجرا و بقیه کنار گذاشته شود.

اوهمچنین در پاسخ به اینکه الان پای خطبه های چه کسی در نمازجمعه می نشینید؟، گفت: هیچ کدام. اصلا نمازجمعه ما خیلی تغییر ماهیت پیدا کرده است.خیلی افت کرده است و متأسفانه کسانی هم که سخنرانی می کنند از نسل خیلی قدیمی هستند. به نظر من دیگر نمازجمعه های ما ماهیت خودش را از دست داده است.

منبع: خبرآنلاین

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها