کد خبر: 227874
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۱ ۱۱:۳۶:۰۰
| |

لطف‌الله فروزنده فعال سیاسی اصولگرا

دستگاه قضا دادگاه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی تشکیل دهد

لطف‌الله فروزنده فعال سیاسی اصولگرا درباره محاکمه متهمان اقتصادی گفت: قوه قضاییه باید هرچه سریعتر دادگاه‌های ویژه‌ای را برای رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی تشکیل داده و محاکمات را به صورت علنی انعکاس دهد.

دستگاه قضا دادگاه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی تشکیل دهد
کد خبر: 227874
|
۱۳۹۷/۰۵/۳۱ ۱۱:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| لطف‌الله فروزنده فعال سیاسی اصولگرا درباره تاکید اخیر مقام معظم رهبری به قوه قضاییه مبنی بر رسیدگی به جرائم مفسدان اقتصادی، بیان کرد: باید با توجه به انتظار عمومی، با مفسدان اقتصادی برخورد شود، چرا که این امر تاثیر بسزایی بر حل معضلات اقتصادی و بازگشت اعتماد به افکار عمومی خواهد داشت.


وی افزود: با توجه به مجوز مقام معظم رهبری، قوه قضاییه باید هرچه سریعتر دادگاه‌های ویژه‌ای را برای رسیدگی به جرائم اخلالگران اقتصادی تشکیل داده و محاکمات را به صورت علنی انعکاس دهد، همچنین لازم است که قوه قضاییه به سرعت قضاتی حرفه‌ای را برای صدور احکام عادلانه به منظور رسیدگی به جرائم مفسدان اقتصادی به کار بگیرد.


فزوزنده، تصریح کرد: مردم می‌خواهند، اخلالگران اقتصادی هرچه سریعتر محاکمه شده و حکمشان اجرایی شود، بدیهی است که اگر رسیدگی به این گونه جرائم در روند اطاله دادرسی قرار بگیرد، افکار عمومی بی‌اعتماد شده و متخلفان هم فضا را برای انجام اعمال مجرمانه اقتصادی فراهم خواهند دید و باعث جلوگیری از بروز جرائم اقتصادی خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها