کد خبر: 229420
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۱۲:۵۸:۰۰
| |

حسن لطفی نماینده مجلس مطرح کرد:

بلاتکلیفی 6 ماهه لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس

رئیس کمیته بررسی لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری با انتقاد از بلاتکلیفی 6 ماهه این لایحه در مجلس، گفت: بعد از مدت‌ها، بررسی این لایحه به کمیسیون مشترک محول شد.

بلاتکلیفی 6 ماهه لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری در مجلس
کد خبر: 229420
|
۱۳۹۷/۰۶/۰۸ ۱۲:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| حسن لطفی با اشاره به ارائه لایحه دائمی شدن قانون مدیریت خدمات کشوری به مجلس در حدود 6 ماه پیش، اظهار داشت: وظیفه ذاتی کمیسیون اجتماعی، رسیدگی به مسائل اداری و استخدامی کشور است، اما تعدادی از همکاران نماینده اعتراض داشتند که لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری نباید در کمیسیون اجتماعی بررسی شود و باید به کمیسیون مشترک ارائه شود.

وی تصریح کرد: به دلیل اعتراض این نمایندگان و تایید این امر توسط هیات رئیسه، نامه ای به کمیسیون اجتماعی ابلاغ شد که باید کمیسیون مشترک تشکیل شده و این لایحه در کمیسیون مشترک بررسی شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: روز گذشته در کمیسیون اجتماعی به توافق نرسیدیم که چند نفر از کمیسیون اجتماعی به کمیسیون مشترک بروند، به همین دلیل مقرر شد هفته آینده 10 نفر از کمیسیون اجتماعی و 13 نفر از سایر کمیسیون ها معرفی شوند تا کمیسیون مشترک شکل بگیرد و بررسی لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری را در دستور کار قرار دهد.

لطفی افزود: مجلس سال گذشته به دولت معترض بود که چرا لایحه دائمی شدن قانون خدمات کشوری به مجلس ارائه نمی شود. حالا 6 ماه از ارائه این لایحه به مجلس می‌گذرد اما هنوز این لایحه در کش و قوس کمیسیون ها بلاتکلیف است.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها