کد خبر: 246380
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۰:۴۳:۰۰
| |

با موافقت نمایندگان صورت گرفت:

ارجاع لایحه صندوق مکانیزه فروش به کمیسیون اقتصادی

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با ارجاع لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی (صندوق مکانیزه فروش) به کمیسیون اقتصادی موافقت کردند.

ارجاع لایحه صندوق مکانیزه فروش به کمیسیون اقتصادی
کد خبر: 246380
|
۱۳۹۷/۰۸/۲۹ ۱۰:۴۳:۰۰

اعتمادآنلاین| نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز با 172 رأی موافق، 10 رأی مخالف و 3 رأی ممتنع از مجموع 210 نماینده حاضر در جلسه علنی با کلیات لایحه نحوه استفاده، نگهداری و نظارت بر پایانه فروشگاهی موافقت کردند.

محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس درباره این لایحه اظهار داشت: با توجه به اهمیت و جایگاه این لایحه، دولت دو سال قبل این لایحه را به مجلس ارائه کرد و حدود 9 ماه قبل این لایحه پس از بررسی، از کمیسیون اقتصادی به صحن علنی ارجاع شد.

وی ادامه داد: ایجاد پایانه فروش و صندوق مکانیزه، جلوی فرارهای مالیاتی را می‌گیرد و منجر به برقراری عدالت مالیاتی می‌شود.

در ادامه علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بهتر است این لایحه به کمیسیون اقتصادی ارجاع شود تا پس از رفع ابهامات نمایندگان و اعمال برخی اصلاحات جدید، در صحن علنی مورد بررسی قرار گیرد.

در نهایت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با 160 رأی موافق، 3 رأی مخالف و 2 رأی ممتنع از مجموع 199 نماینده حاضر در جلسه علنی، با ارجاع لایحه صندوق مکانیزه فروش به کمیسیون اقتصادی موافقت کردند.

منبع:مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها