کد خبر: 247376
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۱۰:۱۱:۰۰
| |

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه

بسیج در 40 سال اخیر خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بوده است

سردار حسین سلامی، جانشین فرمانده کل سپاه گفت: می‌توانیم نه تنها از کشورمان در برابر تجاوز دفاع کرده، بلکه در صورت لزوم، دشمن را تعقیب کرده و شکستی‌ فراموش نشدنی به او دهیم.

بسیج در 40 سال اخیر خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان بوده است
کد خبر: 247376
|
۱۳۹۷/۰۹/۰۴ ۱۰:۱۱:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز(یکشنبه، 4 آذر) در همایش اقتدار فرماندهان بسیج سپاه محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ‌ که در حرم امام خمینی (ره)برگزار شد، با بیان اینکه دشمن در محاسبات خود عبور از بسیج را ممکن نمی‌داند، بیان کرد: دشمن می‌داند عبور از بسیج ناممکن است و این شجره طیبه تسخیر شدنی نیست، دشمن ما می‌داند که نمی‌تواند بر شما مسلط شود و هرچه تلاش کرد با تهاجم فرهنگی شما را از اسلام و انقلاب دور کند، نتوانست و بسیج نشان داد که هرگز تسلیم دشمن نمی‌شود و شهیدان بسیجی، این موضوع را اثبات کردند.

سردار سلامی تأکید کرد: وقتی مملکتی دارای چنین جوانانی است، قدرت‌هایی مانند آمریکا هم، کاری از پیش نمی‌برند، شما هر روز آمریکا و متحدان او را با شکست‌های عظیمی روبه‌رو کرده‌اید، شما دشمن را از سرزمین‌تان بیرون کرده و بسیاری از سرزمین‌های اسلامی را از وجود آنها پاک کرده‌اید و در آن سوی مرزها قدرتی آفریده‌اید که اسرائیل و متحدان او را هر روز با شکست‌های بزرگ مواجه کرده است.

وی با بیان اینکه امروز شما دشمن را متفرق کرده‌اید، اظهار داشت: اگر دشمن از گزینه نظامی استفاده نمی‌کند، به این دلیل است که نمی‌تواند، چون شما راز حیات و عزت و کرامت این امت هستید، شما درس مقاومت را به همه جهان آموختید و سربندهای مقاومت بر پیشانی جوانان جبهه مقاومت نشأت گرفته از شماست.

سردار سلامی اضافه کرد: زمانی که کشور ما تجاوز کردند، قدرت دفاعی ما جهانی شد و امروز آنقدر قدرت یافته‌ایم که می‌توانیم نه تنها از کشورمان در برابر تجاوز دفاع کرده، بلکه در صورت لزوم، دشمن را تعقیب کرده و شکستی‌ فراموش نشدنی به او دهیم و در عرصه جنگ اقتصادی هم به کمک بسیج پیروز می‌شویم.

بسیج خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در 40 سال اخیر بوده است

سردار حسین سلامی جانشین فرمانده کل سپاه صبح امروز در حاشیه همایش اقتدار فرماندهان بسیج سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ و در جمع خبرنگاران گفت: این اجتماع عظیم تجدید میثاقی است که بسیجیان با امام راحل و آرمان‌های انقلاب انجام داده‌اند و نشان داد که بسیج همچنان پایبند به ارزش‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه با این شور و شوقی که امروز در بسیجیان دیدم خواهیم توانست دشمن را شکست دهیم، اظهار داشت: بسیج خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان در این 40 سال بوده است.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد:ما معتقدیم دفاع بسیج از انقلاب اسلامی به معنای دفاع از هویت اسلامی، دفاع از امت اسلامی و دفاع از ملت ایران است و انشاالله با شور و شعوری که در بسیج وجود دارد، این دفاع ادامه دارد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها