کد خبر: 283086
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۰:۰۰:۰۰
| |

محسن کوهکن، عضو فراکسیون ولایی در مجلس:

مجلس از حیثیت سپاه دفاع می‌کند

یک نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام آمریکا برای قراردادن سپاه در فهرست گروههای تروریستی گفت: دفاع از سپاه برای جمهوری اسلامی ایران و خصوصاً مجلس حیثیتی است و ما از هر اقدامی علیه آمریکا استفاده خواهیم کرد.

مجلس از حیثیت سپاه دفاع می‌کند
کد خبر: 283086
|
۱۳۹۸/۰۱/۲۰ ۱۰:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| محسن کوهکن در واکنش به اقدام آمریکا علیه سپاه ایران اظهار کرد: این از عجایب روزگار است که یک کشور ارتش قانونی و نیروی نظامی کشوری را جزء سازمان‌های تروریستی قرار می‌دهد. قطعاً جمهوری اسلامی ایران به این اقدام واکنش نشان خواهد داد. اگر ارتشی جزو سازمان‌های تروریستی قرار گیرد باید با برخورد واقع بینانه عملکرد 30 - 40 سال اخیر ارتش آمریکا در نقاط مختلف را ارزیابی کرد و آنها را در این فهرست قرار داد.

این نماینده مجلس ادامه داد: با این اقدام آمریکایی‌ها علیه سپاه پاسداران، قطعاً مجلس برای دفاع از سپاه ورود خواهد کرد و با شدت بیشتری با این اقدام مقابله به مثل می‌کنیم.آمریکا باید به سوابق چند سال گذشته خود برگردد و ببیند اگر مصالح مردم کشورهای عراق و افغانستان نبود و ایران در چارچوب مشخص شده همکاری نمی‌کرد امروز آنها تابوت‌های بیشتری از سربازان آمریکایی را داشتند.

وی در پایان گفت: حال که آمریکایی‌ها دست به چنین بازی خطرناکی زدند، برای جمهوری اسلامی و خصوصاً مجلس دفاع از سپاه حیثیتی است و از هر اقدامی علیه آمریکا استفاده خواهیم کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها