کد خبر: 344899
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۲۰:۰۴:۰۰
| |

آیت الله نوری همدانی:

فرهنگ استفاده از بیمه درکشور تبیین شود

آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، با اشاره به لزوم فرهنگ سازی درخصوص استفاده مردم از بیمه اظهار داشت: بیمه مرکزی برای تشویق و فرهنگ سازی بیمه ای نسبت به امر اطلاع رسانی برنامه ریزی بیشتری در سطح صدا و سیما داشته باشد.

فرهنگ استفاده از بیمه درکشور تبیین شود
کد خبر: 344899
|
۱۳۹۸/۰۷/۰۳ ۲۰:۰۴:۰۰

اعتمادآنلاین| آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، عصر چهارشنبه در دیدار رئیس کل بیمه مرکزی ابراز امیدواری کرد که فرهنگ بیمه بیش از پیش در کشور گسترش یابد.

وی در ادامه با اشاره به مسئولیتهای شغلی گفت: انتخاب شغل با مسئولیت آفرینی همراه بوده و مساله خنثی یا کم ارزشی نیست.

آیت الله نوری همدانی با اشاره به حدیثی از رسول گرامی اسلام(ص) خاطرنشان کرد: محبوبترین افراد درنزد خداوند متعال کسانی هستندکه در خدمت به مردم اثربخشی بیشتری داشته باشند.


وی افزود:‌ در منطق اسلام هر انسان در این دنیا در محضر خداوند متعال سه مسئولیت فردی، اجتماعی و شغلی دارد.

وی اضافه کرد: مسئولیت فردی انسان این است که در مسیر کمال و رشد معنوی و اخلاقی گام برداشته و نسبت به ترقی و رشد اخلاقی خود بی تفاوت نباشد.

این مرجع تقلید اظهار کرد: مسئولیت اجتماعی انسان این است که نسبت به محیط اطراف خود حساس بوده و رابطه درستی را با اجتماع خود برقرار کند.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر و حرکت در مسیر اصلاح جامعه از مسئولیت های اجتماعی انسان است.

وی بیان کرد: در دنیای امروز با توجه به توطئه هایی که علیه اسلام در جریان است بی تفاوتی نسبت به سرنوشت جامعه امر پذیرفته شده ای نیست.

این مرجع تقلید در بخش دیگری از سخنان خود عنوان کرد: یکی از افتخارات انقلاب اسلامی این است که سیاست گذاری ها و قوانین رسمی کشور بر مبنای احکام دینی تصویب می شود.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها