کد خبر: 347414
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۸:۱۰:۰۳
| |

بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح:

تحقیقات قضات باید هدفمند و برای کشف حقیقت باشد

شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، گفت: با جمع بندی وبررسی که تا حالا داشتیم و همکاران ما در مجموعه قضایی شهرستان بندرلنگه به صورت جهادی کار می‌کنند اما باید مشکلات و کمبودهایی که دارند منعکس شود تا تحقیقات قضات هدفمند و برای کشف حقیقت باشد.

تحقیقات قضات باید هدفمند و برای کشف حقیقت باشد
کد خبر: 347414
|
۱۳۹۸/۰۷/۱۰ ۱۸:۱۰:۰۳

اعتمادآنلاین| شکرالله بهرامی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح، عصرامرو با اشاره به هدف از سفر به شهرستان بندرلنگه، گفت: هدف از سفر به بندرلنگه این است که مشکلات قضایی و مشکلاتی که برادران زحمت‌کش ما در این شهرستان روبرو هستند بررسی کنیم وخدمت ریاست قوه قضائیه گزارش کنیم.

وی افزود: اما جمع‌بندی که تا حالا داشتیم ومردمی که تاکنون به ما مراجعه کردند از کار اظهار رضایت می‌کنند و با بررسی که ما انجام دادیم همکاران ما در این مجموعه به صورت جهادی کار می‌کنند.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور گفت: در این مجموعه قضایی شهرستان یک‌نفر هم شعبه یک دادگاه انقلاب را رسیدگی و هم دادگاه کیفری دو را رسیدگی می‌کند خب این به جز اعتقاد به کار و به نظام وانقلاب اسلامی چیز دیگری نیست بنابراین از تلاش‌های خالصانه همکاران تمجید و تقدیر می‌کنیم.

بهرامی یادآور شد: مشکلات و کمبودهایی را که ریاست دادگستری، قضات و کارمندان شهرستان بندرلنگه ابراز داشتند منعکس خواهد شد تا یک دادگستری قابل قبولی گر چه الان هم قابل قبول است اما دادگستری که فشار زیاد به قضات نیاید و بتوانیم کار دقیق‌تر، سریع‌تر و مستندتری را ارائه دهند.

وی در پایان با اشاره به اینکه همه این سازمان ازمردم است، افزود: ما باید در این سازمان خادم خوبی برای مردم باشیم و باید مراقب باشیم حق مردم را درست به آنها ادا کنیم و باید حرف مردم و شهادت مردم راخوب گوش کنیم و تحقیقات قضات باید هدفمند و برای کشف حقیقت باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها