کد خبر: 401972
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۷:۵۳:۰۰
| |

احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی:

پرتاب ماهواره نور نشان‌دهنده بخشی از ظرفیت‌های جوانان ایرانی است

احمد امیرآبادی‌فراهانی پرتاب ماهواره نور را نشان‌دهنده بخشی از توانایی‌های جوانان این مرز و بوم دانست و گفت: ملت بزرگ ایران بارها نشان داده‌اند که با استفاده از ظرفیت و پتانسیل فوق‌العاده‌اش‌، امکان اجرای کارهای بزرگ زیادی را دارد.

پرتاب ماهواره نور نشان‌دهنده بخشی از ظرفیت‌های جوانان ایرانی است
کد خبر: 401972
|
۱۳۹۹/۰۲/۰۸ ۰۷:۵۳:۰۰

اعتمادآنلاین| احمد امیرآبادی‌فراهانی عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور از سوی نیروی هوا فضای سپاه، اظهار داشت: این اقدام بزرگ سپاه نشان‌دهنده آن است که هر چه ما به توانمندی داخلی خود توجه کرده و به آن اعتقاد داشته باشیم و پتانسیل جوانان‌مان اعتماد کنیم قطعا کارهای سخت و نشدنی قابل تحقق است.

وی افزود: هنگامی که نگاه‌مان به کشورهای خارجی باشد و به دنبال استفاده از ظرفیت‌های آنها هستیم کاملا مشخص است که به دلیل دشمنی که آنها با ملت بزرگ ایران دارند، کمکی به جمهوری اسلامی نخواهند کرد و می‌کوشند ایران را در حالت بلاتکلیفی نگه دارند.

عضو هیات‌رئیسه مجلس اظهار داشت:‌ بارها مشاهده کرده‌ایم که وقتی از برخی کشورها خواسته‌ایم که به دیگران زنگ بزنند و یا کشورهای ثالث را برای مذاکره با دیگران میانجی قرار داده‌ایم اما اینگونه تصورات باعث مشکلاتی برای ما شده است.

امیرآبادی‌فراهانی گفت: ‌وقتی برای اجرای برخی اقدامات بزرگ به توانایی داخلی کشورمان توجه کرده و به آن پتانسیل را اهمیت داده‌ایم و اعتقاد به آن پتانسیل داشته‌ایم موفقیت‌های بزرگی به دست آورده‌ایم.

وی افزود: ‌ماهواره نور یکی از اقدامات مثبتی است که به دلیل توجه به توانایی‌های جوانان این مرز و بوم بوده و افتخاری بزرگی برای جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

عضو هیات‌رئیسه مجلس اظهار داشت: پرتاب ماهواره نور نشان داد که ملت بزرگ ایران می‌تواند با استفاده از ظرفیت و پتانسیل فوق‌العاده‌شان کارهای بزرگی را انجام دهند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها