کد خبر: 408309
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۱۳:۰۰:۰۹
| |

عبدالرضا مصری، منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم:

دادن وام به 70 میلیون نفر ایرانی برای رئیس‌جمهور افتخار نیست

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه رئیس جمهور آمار می‌دهد که به 70 میلیون از مردم وام دادیم و به این آمار افتخار می‌کند، گفت: این افتخار نیست که 70 میلیون خانوار واجد دریافت وام یک میلیون تومانی باشند.

دادن وام به 70 میلیون نفر ایرانی برای رئیس‌جمهور افتخار نیست
کد خبر: 408309
|
۱۳۹۹/۰۳/۱۰ ۱۳:۰۰:۰۹

اعتمادآنلاین| عبدالرضا مصری با اشاره به منویات مقام معظم رهبری خطاب به مجلس یازدهم اظهار کرد: پیام رهبر معظم انقلاب چکیده‌ای از نقاط ضعف مجالس اول تا دهم بود که به مجلس یازدهم گوشزد شد.

وی افزود: پیشنهاد دادم این پیام مهم تکثیر شود و به عنوان دستور کار چهار ساله روی میز نمایندگان پرس شود تا در قالب یک پیام تلقی نشده و یک راهبرد و دستورالعمل برای تمام دوره باشد.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم با بیان اینکه اگر مجلس یازدهم بتواند همین مختصر از فرامین رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار دهد در تنقیح قوانین و وضع قوانین جدید به بهترین نحوه عملکرد می‌کند، گفت: در این صورت کارخانه بی‌کیفیت تولید قانون مطلوبیت پیدا می‌کند، همواره گفته‌ام مجلس اکنون مانند کارخانه پیکان شده، مدام قانون تولید می‌کند و همه آن هم بدون کیفیت و ناکارآمد است.

وی با بیان اینکه اگر عملکرد مجلس یازدهم منطبق بر دستور مقام معظم رهبری باشد، بیش از 70 درصد مشکلات کشور حل می‌شود، گفت: موضوع معیشت مردم، فرامجلسی است؛ یعنی باید تمام نظام و در وهله اول دولت برای حل این معضل پای کار بیاید؛ چون در قانون اساسی مبانی اجرایی و بودجه‌ای از اختیارات رئیس جمهور است و مجلس نمی‌تواند در اجرا دخالتی داشته باشد.

مصری تصریح کرد: باید عزم دولت و مجلس همزمان جزم شود و کارهایشان منطبق با یکدیگر باشد تا پیشرفتی حاصل شود.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم با تأکید براینکه آقای رئیس جمهور آمار می‌دهد که به 70 میلیون از مردم وام دادیم و به این آمار افتخار می‌کند، گفت: این افتخار نیست که 70 میلیون خانوار واجد دریافت وام یک میلیون تومانی باشند و سبب شرمندگی کارگزاران کشور است.

وی اضافه کرد: نباید زندگی مردم به سطحی برسد که محتاج چنین وام‌هایی باشند و افتخار ما هم این باشد که به آنان تسهیلات معیشتی می‌دهیم!

مصری خاطرنشان کرد: مردم به سختی زندگی می‌کنند و مجلس و دولت باید عزمی برای حل مشکلات آنان داشته باشند. مجلس مقابل دولت نیست و اینگونه عمل نمی‌کند که دولت نسبت به وظایف خود بی‌تفاوت باشد و طوری رفتار خواهد کرد که دولت را از کار بیندازد.

منبع: آنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها