کد خبر: 411008
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۰:۱۲:۵۰
| |

عضو فراکسیون محرومیت‌زدایی و جهادی:

اکثر فراکسیون‌ها در مجلس یازدهم بدون اثر می‌شوند

عضو فراکسیون محرومیت زدایی و جهادی گفت: مجلس یازدهم نباید با تورم فراکسیون مواجه شود. صرف تکثر فراکسیون‌ها فرصت نیست چراکه در ادامه کار مجلس حتما حجم کار نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی و در حوزه‌های انتخابیه افزایش می‌یابد و اکثر فراکسیون‌ها حتی موفق نمی‌شوند یک جلسه در سال هم برگزار کنند، بنابراین اکثر فراکسیون‌ها بدون اثر می‌شوند.

اکثر فراکسیون‌ها در مجلس یازدهم بدون اثر می‌شوند
کد خبر: 411008
|
۱۳۹۹/۰۳/۲۱ ۱۰:۱۲:۵۰

اعتمادآنلاین| «سارا فلاحی»، نماینده مردم ایلام، ایوان، شیروان، چرداول و مهران در مجلس شورای اسلامی و عضو فراکسیون محرومیت‌زدایی و جهادی، در رابطه با ضرورت تشکیل این فراکسیون گفت: هدف از تشکیل این فراکسیون تلاش و برنامه‌ریزی در جهت محرومیت‌زدایی از مناطق محروم با رویکرد جهادی، در سایه ارتباط با گروه‌های فعال جهادی است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه با توجه به تعدد فراکسیون‌های مجلس یازدهم به نظر شما شکل‌گیری این قبیل فراکسیون‌ها تا چه اندازه می‌تواند اثر مثبت بر عملکرد این دوره از مجلس بگذارد؟ خاطرنشان کرد: مجلس یازدهم نباید با تورم فراکسیون مواجه شود.

صرف تکثر فراکسیون‌ها فرصت نیست چراکه در ادامه کار، مجلس حتما حجم کار نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی و در حوزه‌های انتخابیه افزایش می‌یابد و اکثر فراکسیون‌ها حتی موفق نمی‌شوند یک جلسه در سال هم برگزار کنند، بنابراین اکثر فراکسیون‌ها بدون اثر می‌شوند.

فلاحی در پایان ضمن تاکید بر کارآمدی فراکسیون‌ها یادآور شد: لذا در تشکیل این قبیل فراکسیون‌ها باید دقت کرد. قرار نیست مجلس یازدهم با تورم قانون و فراکسیون و غیره در مسیر غلط و غلبه کمیت بر کیفیت، گام بردارد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها