کد خبر: 429945
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۱۴:۴۴:۱۵
| |

میرزایی، عضو کمیسیون فرهنگی مجلس:

تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری امکان‌پذیر است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: تجربه برگزاری کنکور و از سرگیری فعالیت بسیاری از کسب‌وکارها نشان از آن است که می‌توان با کرونا زندگی کرد و سیاست‌های تبعیض‌آمیز و گزینشی اعمال محدودیت‌ها، سیاست‌های نادرستی هستند و باید تمهیدات لازم را اندیشید و با کرونا زندگی کرد.

تشکیل کلاس‌ها به صورت حضوری امکان‌پذیر است
کد خبر: 429945
|
۱۳۹۹/۰۶/۱۱ ۱۴:۴۴:۱۵

اعتمادآنلاین| عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه تصمیم‌گیری در مورد بازگشایی مدارس باید راهبردی باشد تشکیل کلاس‌ها به صورت حقیقی و حضوری را امکان‌پذیر دانست.

حسین میرزایی با بیان اینکه تصمیم‌گیری نادرست در مورد بازگشایی مدارس حوادث بسیار زیان‌باری را در پی خواهد داشت، گفت: با توجه به بحران کرونا تصمیم‌گیری در این رابطه باید راهبردی باشد و لازم است مسئولان با نگاه همه‌جانبه تصمیم حکیمانه‌ای را بگیرند تا حوادث ناگواری در نتیجه تصمیم‌گیری نادرست به بار نیاید.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، افزود: مسئولان امر در مقام تصمیم‌گیری بین خوب و خوب‌تر، یا خوب و بد نیستند بلکه مجبورند بین بد و بدتر یکی را انتخاب کنند بنابراین باید به آنها کمک کرد تا بد و بدتر را درست تشخیص دهند.

میرزایی ادامه داد: به نظر می‌رسد گزینه بازگشایی مدارس و تشکیل کلاس‌ها به صورت حقیقی و حضوری گزینه مطلوبی باشد و از فضای مجازی هم می‌توان مانند شرایط پیش از کرونا استفاده کرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه زندگی کردن با کرونا را باید یاد بگیریم، گفت: دستورالعمل‌های بهداشتی را باید رعایت کرد و در عین حال کار و زندگی را تعطیل نکنیم تا دچار بیماری‌های روحی و روانی نشویم.

وی یادآور شد: تجربه برگزاری کنکور، از سرگیری فعالیت بسیاری از کسب‌وکارها، اتوبوس‌ها، هواپیماها، رستوران‌ها، هتل‌ها، بازارها، مراکز صنعتی و تجاری، ادارات و دادگاه‌ها نشان از آن است که می‌توان با کرونا زندگی کرد و سیاست‌های تبعیض‌آمیز و گزینشی اعمال محدودیت‌ها، سیاست‌های نادرستی هستند و باید تمهیدات لازم را اندیشید و با کرونا زندگی کرد.

منبع: خانه ملت

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها