کد خبر: 452933
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۵:۳۴:۳۷
| |

شکراله حسن‌بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران:

آموزش به مجریان انتخابات 1400 در راستای تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات است

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران گفت: با توجه به برگزاری 4 انتخابات مهم در تهران ظرفیت‌های مختلف برای حضور و مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته می‌شود، ضمن اینکه آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه 1400 در راستای تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات است. 

آموزش به مجریان انتخابات 1400 در راستای تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات است
کد خبر: 452933
|
۱۳۹۹/۰۹/۲۸ ۱۵:۳۴:۳۷

اعتمادآنلاین| شکراله حسن‌بیگی، معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران در اولین دوره آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه 1400 که با حضورجمال عرف معاون سیاسی وزیر کشور و رئیس ستاد انتخابات کشور، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران، معاونین سیاسی استانداری های البرز، قم، قزوین و سمنان با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: انتخابات مظهر اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران و نماد مردم سالاری دینی است.

وی ادامه داد: برگزاری مطلوب انتخابات همواره از مطالبات مهم ستاد انتخابات کشور است که در این راستا تمام تلاش مجموعه برگزار کنندگان انتخابات تحقق این مهم می باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران تصریح کرد: رعایت بی طرفی و اجرای مر قانون اولویت انتخابات است و عوامل اجرایی انتخابات آموزش های لازم در این زمینه را کسب می کنند.

حسن بیگی با اشاره به برگزاری 4 انتخابات در تهران در خردادماه 1400 گفت: با توجه به برگزاری 4 انتخابات مهم در تهران ظرفیت های مختلف برای حضور و مشارکت حداکثری مردم به کار گرفته می شود، ضمن اینکه آموزش مجریان و دست اندرکاران انتخابات خردادماه 1400 در راستای تقویت آمادگی برای برگزاری انتخابات می باشد.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها