کد خبر: 456657
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۰۹:۳۱:۲۵
| |

وزیر اطلاعات: ترور سردار سلیمانی بی‌پاسخ نمی‌ماند / 1000 صفحه‌ پرونده ترور سردار

وزیر اطلاعات گفت: جمهوری اسلامی ایران سیلی کوچکی در عین‌الاسد زد اما سیلی اصلی و انتقام سخت جای خود محفوظ است و جمهوری اسلامی در زمان خود این انتقام سخت را خواهد گرفت و ترور شهید سلیمانی را بی‌پاسخ نمی‌گذارد.

وزیر اطلاعات: ترور سردار سلیمانی بی‌پاسخ نمی‌ماند / 1000 صفحه‌ پرونده ترور سردار
کد خبر: 456657
|
۱۳۹۹/۱۰/۱۶ ۰۹:۳۱:۲۵

اعتمادآنلاین| سیدمحمود علوی، وزیراطلاعات، صبح امروز 16 دی ماه در گلزار شهدای کرمان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه دشمن خودش هم میداند چه جنایت بزرگی مرتکب شده، گفت: ما در برابر خون شهید سلیمانی رسالت چند وجهی داریم که یک وجه آن پرداختن حقوقی به این مسئله است که تمام مستندات این تروریسم دولتی و نقض آشکار حاکمیت کشور جمع آوری و بیش از 1000 صفحه کار حقوقی انجام و پرونده تنظیم و آماده ارائه در مجامع بین المللی شده تا بتواند صدای مظلومیت این شهید را به گوش جهانیان برساند.

علوی تصریح کرد: جمهوری اسلامی نمی تواند از خون حاج قاسم بگذرد، به ویژه اینکه دشمن با وقاحت تمام این حرکت خودش را به عهده گرفته؛ جالب است در دنیا ترور و نقض حاکمیت یک کشور را مرتکب شده و بعد ژست می گیرند.

وزیر اطلاعات بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران سیلی کوچکی در عین الاسد زد اما سیلی اصلی و انتقام سخت جای خود محفوظ است و جمهوری اسلامی در زمان خود این انتقام سخت را خواهد گرفت و ترور شهید سلیمانی را بی پاسخ نمی گذارد.

وی هم‌چنین درباره پیگیری حقوقی ترور شهید محسن فخری زاده اظهار کرد: مطالعات و شناسایی های زیادی انجام شده و کار در حال انجام است و امیدواریم با دعای مردم و همت و هوشیاری سربازان امام زمان(عج) و همکاری دستگاه های مرتبط با موضوع، قاتلین را به دستگاه عدالت بسپاریم تا مجازات شوند.

علوی تصریح کرد: قاتلین و مباشرین در قتل شهید فخری زاده، جزو کوچک این اقدام تروریستی هستند و جزو اصلی، رژیم تبهکار و غاصب صهیونیستی است که حیات خود را در این حرکت های تروریستی و بزدلانه دنبال می کند.

وزیر اطلاعات گفت: رژیم صهیونیستی می داند با حرکت افرادی مانند شهید فخری زاده باید نابودی نه چندان دور خود را پیش بینی کند و با ترور مرتکب جنایت و اشتباه بزرگی شد.

وی ادامه داد: ایران فخری زاده های بسیار و سردار سلیمانی های زیادی تربیت کرده و جای فخری زاده و سلیمانی با رفتن آنها خالی نمی شود و کسانی که در مکتب حاج قاسم و در کلاس فخری زاده پرورش یافته اند جای آنها را پر و راه شان را ادامه می دهند و این آرزو بر دل دشمنان می گذارند که راه این شهیدان ابتر بماند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها