کد خبر: 464680
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۲:۳۷:۵۰
| |

هدایت آقایی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

توهین ربطی به جناح‌بندی سیاسی ندارد

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص توهین اخیر نسبت به رئیس‌جمهور در اصفهان گفت: این حرکات ربطی به جناح‌بندی‌های سیاسی ندارد. ریشه این رفتار و اخلاق خارج از شئون انسانی و ملی به پایه‌های فکری که متاسفانه در کشور ما وجود دارد، برمی‌گردد.

توهین ربطی به جناح‌بندی سیاسی ندارد
کد خبر: 464680
|
۱۳۹۹/۱۱/۲۵ ۱۲:۳۷:۵۰

اعتمادآنلاین| یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: وقتی بسیاری در عالم سیاست توهین، تهمت و بهتان زدن را مشروع می دانند و فکر می‌کنند با این کار باید رقیب را از صحنه خارج کنند و تا زمانی که این پایه فکری باشد دیگر خودی و غیرخودی هم قانون نمی‌شناسد چه برسد به کسانی که جبهه مقابل آنها قرار گرفته باشند.

«هدایت آقایی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درخصوص توهین اخیر نسبت به رئیس‌جمهور در اصفهان گفت: توهین به مقامات موضوع جدیدی نیست چه در ارتباط با مقاماتی که در جبهه اصلاحات هستند و چه مقاماتی که در جبهه دیگر (اعتدال و اصولگرا) بودند. ما سالهاست که شاهد این رفتارها هستیم. در حضور لاریجانی در قم به سمت او کفش پرتاب کردند و در رابطه با خاتمی و روحانی هم شاهد اهانت هستیم.

او گفت: این حرکات ربطی به جناح‌بندی‌های سیاسی ندارد. ریشه این رفتار و اخلاق خارج از شئون انسانی و ملی به پایه‌های فکری که متاسفانه در کشور ما وجود دارد، برمی‌گردد. وقتی بسیاری در عالم سیاست توهین، تهمت و بهتان زدن را مشروع می‌دانند و فکر می‌کنند با این کار باید رقیب را از صحنه خارج کنند و تا زمانی که این پایه فکری باشد دیگر خودی و غیرخودی هم قانون نمی‌شناسد چه برسد به کسانی که جبهه مقابل آنها قرار گرفته باشند.

آقایی ادامه داد: روحانی شخصی اصولگرا و عضو جامعه روحانیون مبارز بوده و از اصولگرایان معتدل هست اما چون پایه فکری بر این قرار داده شده که، برای رسیدن به هدف باید از هر وسیله‌ای استفاده کرد، بنابراین از کارهای خلاف اخلاق را مشروع می‌دانند. امروز در جهان سیاست و صحنه بین‌الملل رفتارهای انسانی و چهارچوب‌دار یک اصول است. سرچشمه مشکلات رفتاری ما همان تفکراتی است که به هر نوع برخوردی مشروعیت می دهد.

منبع: برنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها