کد خبر: 482155
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۱:۲۶:۲۲
| |

محسن کوهکی، عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری:

معرفی کاندیدای شگفتانه در اصلاح‌طلبان یک حربه انتخاباتی است

یک عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری گفت: این اقدام برای متمرکز شدن اذهان پراکنده است. اصلاح‌طلبان هنوز روی گزینه‌ای که مورد اقبال جمع و مقبولیت عامه باشد به اجماع نرسیده‌اند و به همین دلیل به دنبال این راه‌ها برای نتیجه گرفتن هستند.  

معرفی کاندیدای شگفتانه در اصلاح‌طلبان یک حربه انتخاباتی است
کد خبر: 482155
|
۱۴۰۰/۰۲/۱۲ ۱۱:۲۶:۲۲

اعتمادآنلاین| نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره گزینه دقیقه نودی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 پراخت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، محسن کوهکن نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی و عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره گزینه دقیقه نودی اصلاح‌طلبان برای انتخابات ریاست جمهوری 1400 که توسط سید حسین مرعشی عضو حزب کارگزاران سازندگی مطرح شد گفت: این نوع صحبت کردن شیوه‌ای برای جلب توجه کردن است که افراد خبری مبهم را که قرار است در آینده جزئیات آن بیان شود، مطرح می‌کنند.

این فعال اصولگرا با بیان اینکه معرفی کاندیدای شگفتانه در جبهه اصلاح طلبان یک حربه انتخاباتی است توضیح داد: این اقدام برای متمرکز شدن اذهان پراکنده است. اصلاح طلبان هنوز روی گزینه‌ای که مورد اقبال جمع و مقبولیت عامه باشد به اجماع نرسیده اند و به همین دلیل به دنبال این راه‌ها برای نتیجه گرفتن هستند.

این عضو جبهه پیروان خط امام و رهبری توضیح داد: مطالبه رهبر معظم انقلاب حضور حداکثری در انتخابات است و حضور حداکثری برای ما آنقدر مهم است که جبهه‌های مختلف حاضر هستند به خاطر رقیب هم کنار بروند. ما نظامی هستیم با ویژگی‌های خاص خودش، مثلا اگر در آلمان آنجلا مرکل با 38 درصد رای بیاورد کسی انتقاد نمی‌کند، ولی اگر در کشور ما کم‌تر از 50 درصد در انتخابات شرکت کنند هم چیز را زیر سوال می‌برند.

کوهکن افزود: قطعا حضور حداکثری در انتخابات منافع زیادی برای کشور دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها