کد خبر: 509729
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا:

شاهد جلسات پرتنشی در مجلس خواهیم بود / مردم معطل کشمکش های سیاسی داخل مجلس نشوند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: من معتقدم که با توجه به اینکه چندان هماهنگی لازم انجام نشده است جلسات پرتنشی داشته باشیم و بحث و گفتگوها در رابطه با وزرا خیلی جدی باشد مخصوصا وزرایی که قبلا وزیر بودند یا الان مجددا می خواهند که وزیر باشند. 

شاهد جلسات پرتنشی در مجلس خواهیم بود / مردم معطل کشمکش های سیاسی داخل مجلس نشوند
کد خبر: 509729
|
۱۴۰۰/۰۵/۲۰ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| حسین کنعانی مقدم، فعال سیاسی اصولگرا در خصوص اعتماد مجلس به ارائه کابینه توسط رئیس جمهور اظهار کرد: قاعدتا مجلس بر اساس شاخصه هایی که نمایندگان دارند و توافق جمعی باید سلایق تک تک وزرا را بررسی کنند و برای اینکه دولت سریعا تشکیل شود باید رایزنی ها قبل از طرح این موضوع در صحن علنی مجلس انجام شده باشد و مردم معطل کشمکش های سیاسی داخل مجلس نشوند. خیلی سریع دولت به کار اصلی خود بپردازد و در صدد حل مشکلات باشد.

به گزارش برنا، او افزود: به نظر می رسد که دولت آقای رئیسی اگر هماهنگ شده باشد در همان وقت قانونی مورد تایید قرار خواهد گرفت و همه وزارتخانه ها مشخص خواهد شد.

کنعانی مقدم تصریح کرد: من معتقدم که با توجه به اینکه چندان هماهنگی لازم انجام نشده است جلسات پرتنشی داشته باشیم و بحث و گفتگوها در رابطه با وزرا خیلی جدی باشد مخصوصا وزرایی که قبلا وزیر بودند یا الان مجددا می خواهند که وزیر باشند.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها