کد خبر: 572965
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۵:۱۱:۰۸
| |

آیت‌الله جنتی: علوم دانشگاهی دردی از انسان دوا نمی‌کند

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت:امروز بشر چیز‌های دیگر فراوان دارد و در علوم و فنون پیشرفت‌هایی کرده، ولی این‌ها درد بشر را دوا نمی‌کند. علوم دانشگاهی چیزی نیست که درد انسان را دوا کند. درمان درد انسان‌ها همان چیزی است که انبیاء معرفی کرده اند و از انسان‌ها خواسته اند این راه را ادامه بدهند.

آیت‌الله جنتی: علوم دانشگاهی دردی از انسان دوا نمی‌کند
کد خبر: 572965
|
۱۴۰۱/۰۶/۱۶ ۱۵:۱۱:۰۸

رئیس و اعضای مجلس خبرگان رهبری امروز صبح (شانزدهم شهریور ۱۴۰۱) با حضور در حرم مطهر امام با آرمان‌های حضرت امام خمینی تجدید میثاق کردند.

آیت الله جنتی در این مراسم گفت:من واقعا نمی‌دانم اگر این امام نبود وضع اسلام و مسلمین چه می‌شد؛ شما هم قدری روی این مسأله فکر کنید که چه می‌شد. الحمدلله خداوند این عزت را به امت ما داد که این امام بزرگوار در رأس هدایت امت قرار گرفت و مردم توانستند از برکات وجودشان استفاده کنند. هرچه می‌توانیم از آثار ایشان استفاده کنیم و هرچه می‌توانیم از یادگار‌های ایشان بهره‌مند شویم تا بتوانیم راه ایشان را ادامه بدهیم.

وی تصریح کرد:در این تردید نداریم که راه ایشان راه انبیاء است. خداوند ان شاء الله توفیق بدهد که راه ایشان ادامه پیدا کند و ما هم پیرو باشیم. ایشان به «اخلاص» تأکید داشتند. من یک مرتبه هم از ایشان سؤال کردم راه نجات ما چیست، و ایشان فرمود، «اخلاص است». این اخلاص را باید در نظر داشت. ایشان خودش از مخلصین بود و به ما هم سفارش اخلاص می‌کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: کمبود امروز بشر شناخت راه ایشان و طی کردن این راه است. امروز بشر چیز‌های دیگر فراوان دارد و در علوم و فنون پیشرفت‌هایی کرده، ولی این‌ها درد بشر را دوا نمی‌کند. علوم دانشگاهی چیزی نیست که درد انسان را دوا کند. درمان درد انسان‌ها همان چیزی است که انبیاء معرفی کرده اند و از انسان‌ها خواسته اند این راه را ادامه بدهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    چرت پرت میگه پیر شده معاشر ش را از دست داده

  • ناشناس ارسالی در
    چهارشنبه ۱۶ شهریور ۱۴۰۱

    واقعا چه کسی به این بنده خدای زمان آدم وحوا تریبون میده تا از نام امام استفاده ابزاری کنه؟ خدا وکیلی خودش فهمید چه گفته؟ تا ما بفهمیم؟!!!

  • شاهین کرد ارسالی در
    شنبه ۸ مهر ۱۴۰۲

    خخخخخخخ با ارواح ومردگان در ارتباط هست حالا اونایی که به شیخ نمر رای دادن اونوکردن رئیس خبرگان باید خجالت بکشن البته اینا سر وته یک کرباسن

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها