کد خبر: 577155
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۳:۳۶:۰۲
| |

سرلشکر موسوی، فرمانده ارتش:

یک روزی با آمریکا و اسرائیل یکجا تسویه حساب خواهیم کرد؛ خواهید دید

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: همه شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سیاه کارنامه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اضافه خواهد شد و روزی خواهد رسید که یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و شما جوانان عزیز آن روز را به چشم خود خواهید دید.

یک روزی با آمریکا و اسرائیل یکجا تسویه حساب خواهیم کرد؛ خواهید دید
کد خبر: 577155
|
۱۴۰۱/۰۷/۱۷ ۱۳:۳۶:۰۲

سرلشکر عبدالرحیم موسوی، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران در صبحگاه مشترک عهد سربازی در دانشگاه خاتم‌الانبیا(ص) نیروی پدافند هوایی ارتش با تبریک ایام آغاز امامت و ولایت حضرت صاحب‌الزمان(عج)، هفته وحدت و گرامیداشت هفته انتظامی اظهار داشت: انتظار و اعتقاد به ظهور منجی یکی از مفاهم ریشه‌دار بشری در همه مکاتب، ادیان و فرق در طول تاریخ بوده است.

به گزارش ایرنا، بخش هایی از اظهارات سرلشکر موسوی را در ادامه می خوانید:

*در عصر انقلاب اسلامی ایران که با شواهد بسیار، دوران وصل به ظهور حضرت مهدی (عج) است، نماد برجسته طاغوت و نظام سلطه، شیطان بزرگ آمریکا و فرزند نامشروع آنها رژیم جعلی صهیونیستی، سردمدار مبارزه با راه سعادت بشر که در نقشه راه انقلاب اسلامی ایران متجلی شده است، هستند.

*مهمترین راهبرد آنها هم نا امیدسازی، شکستن استقامت ملت بزرگ ایران، برهم زدن امنیت و اخلال در استقلال و پیشرفت ایران است. آنها به دنبال آن هستند که امنیت و امید را از این ملت بگیرند و مقامت او را در هم بشکنند اما ملت با بصیرت ایران هم دست آنها را خوب خوانده است و علیرغم همه دشمنی‌ها، امیدوار و مستقل و مقاوم به پیش می‌رود. پرچم سه رنگ مزین به لا اله الا الله بر بام ایران عزیز، در اهتزاز خواهد بود و ایران و ایرانی سربلند و استوار از آب و خاک خود، از کشور، از نظام و از انقلاب خود، از استقلال و امنیت خود و از ارزش‌ها و آرمان‌های خود دفاع خواهد کرد.

*ملت فهیم، صبور و فداکار ایران در این سال‌ها آزمایش‌های بسیاری را تجربه کرده و از همه آنها سربلند بیرون آمده است. البته زخم‌هایی بر پیکر این ملت رشید وارد شده است. زخم‌ها ترمیم خواهد شد و همه این شرارت‌ها و خباثت‌ها به طومار سیاه کارنامه آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی اضافه خواهد شد و روزی خواهد رسید که یکجا تسویه حساب خواهیم کرد و شما جوانان عزیز آن روز را به چشم خود خواهید دیده و شما خود مردان آن میدان خواهید بود.

*ارتش، سپاه، بسیج و فراجا؛ برادر، همرزم، همسنگر، حامی و پشتیبان یکدیگر و در خط مقدم ملت برای حفظ امنیت کشور و مقابله با تهدیدات هستند. نیروهای مسلح یک حقیقت واحدند، تحت یک فرماندهی واحد اجرای ماموریت می‌کنند و برای یک هدف پیشمرگ یکدیگر و پیشمرگ ایران و ایرانی هستند.

*دشمنان ما پیشرفت این ملت و این انسجام و یکپارچگی ملت و نیروهای مسلح را برنمی‌تابند، می‌بینند که ملت نیروهای مسلح را دوست دارند و نیروهای مسلح مردم را دوست دارند و در کنار هم یکپارچه از کشور دفاع می کنند، لذا یکی از اهدافشان در تضعیف امنیت، سرگرم سازی، هزینه سازی و نهایتاً تضعیف قدرت دفاعی کشور است.

*عمق راهبرد دشمن در ناامنی‌ها این است که با جنگ ترکیبی و با شیوه های نوین، قدرت دفاعی کشور را تضعیف و از آن مسیر، مقاومت مردم ایران را بشکند و با تضعیف انسجام داخلی، نقشه های شوم خود را عملی سازد و برایشان ارتش، سپاه و انتظامی فرقی نمی کند. اما ما ایرانی هستیم، متعصب نسبت به دین، نسبت به وطن و مردم و اجازه هیچگونه دخالت و تعرض به هیچ بیگانه‌ای را نمی‌دهیم.

*خورشید روشنگر ولایت که امروز در چهره مبارک نایب آقا امام زمان مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) متجلی است و بزرگترین نعمت عصر ماست، از خداوند بزرگ می‌خواهیم توفیق و شایستگی سربازی این سلاله پاک حضرت زهرای اطهر (س) را به ما عطا فرماید.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها