کد خبر: 616414
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۱۴:۳۵:۰۰
| |

حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا:

با هوش سیاسی که احمدی‌نژاد دارد بعید است در انتخابات شرکت کند

بعضی از افراد قلدر متصل به قدرت و ثروت اصولگرا با پررویی کامل دلسوزان انقلاب را کنار زدند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: بعید می‌دانم شخص احمدی‌نژاد در انتخابات کاندیدا شود و از یک گروه خاص حمایت کند، جای تامل است. چون با این نوع و روش انتخابات و بحران تایید صلاحیت‌ها بعید می‌دانم با هوش سیاسی که از او سراغ دارم، به چنین تصمیمی برسد.

با هوش سیاسی که احمدی‌نژاد دارد بعید است در انتخابات شرکت کند
کد خبر: 616414
|
۱۴۰۲/۰۳/۱۶ ۱۴:۳۵:۰۰

حسن بیادی فعال سیاسی اصولگرا، در پاسخ به این سوال که با توجه به زمان باقی مانده تا انتخابات مدتی است که رقابت در درون جریان اصولگرایی آغاز شده. از نظر شما جریان اصولگرایی امروز در چه شرایطی قرار دارد، گفت: همان طور که می‌دانید اصولا احزاب مطرح و یا باندهای متصل به قدرت و ثروت زمان رقابت‌های انتخاباتی جهت معرفی کاندیدا تلاش خود را دوچندان کرده و افرادی را باب میل خود معرفی می‌کنند. به همین دلیل سعی می‌کنند با تبلیغات مردم را پای صندوق رأی دعوت کنند.

به گزارش ایلنا، بخش هایی از گفت و گوی بیادی را در ادامه می خوانید:

  • حال این گروه‌ها به دودسته تقسیم می‌شوند؛ یک گروه پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری به دنبال مشارکت گسترده و حداکثری مردم هستند و گروه‌هایی هم وجود دارند که از فرصت نابسامانی‌ها سوءاستفاده کرده و با حذف رقبای خود به انحاء مختلف به دنبال مشارکت حداقلی خود هستند که بسیار مذموم است؛ چراکه فضای سیاسی را بسیار سرد می‌کنند.
  • این دوگروه در هردو جناح سیاسی اصولگرا و اصلاح‌طلب وجود دارند اما جای تاسف است که در چند دوره اخیر این گروه‌های تمامیت‌خواه و متصل به قدرت و ثروت باعث این نابسامانی‌ها شده‌اند و کسی هم پاسخگو نبوده و تازه از مردم مظلوم طلبکار هم هستند.
  • از نتیجه اعمال آنان در همین دو، سه ماه اخیر پس از دو سخنرانی عید نوروز  و عیدسعید فطر مقام معظم رهبری می‌توان قضاوت کرد که چقدر این دوستان پیرو ولی‌فقیه بوده و چقدر به آرمان‌های انقلاب و خدمت به مردم پایبند هستند و مردم مظلوم هر روز شاهد خالی شدن جیبشان بوده پس هر روز شاهد یک اتفاق منفی و بی تدبیری‌های مدیریتی هستند که با اعصاب و روان آنان بازی می‌کند و نمایندگان مجلس هم از این ضعف و بی‌تدبیری و عدم نظارت مستثنی نیستند و مسئله افشاء خودروی شاسی بلند هم در راستای پروژه نا امیدکردن مردم برای حضور حداقلی در انتخابات است تا این باندها به اهداف نامتعارف و ناجوانمردانه خود برسند.
  • شاهد این هستیم که پروژه نفوذ استکبار در این زمینه موفق بوده و تک صدایی و اعتراض افراد مخلص راه به جایی نمی‌برد و بعضی از نمایندگان نامبرده در این چند دوره نمایندگی خود فقط برای حفظ صندلی و ماندگاری خود در صحنه سیاست هرکاری را کرده‌اند و فقط و فقط برای گزارش نه به مردم بلکه به کمیسیون مربوطه در یک ورق کاغذ بنویسند که در این چند دوره نمایندگی خود چه کاری را برای مردم انجام داده‌اند همین بس است.
  • چند گروه معدود هستند که با در دست گرفتن تمام قدرت در قوای سه‌گانه قصد دارند که این نابسامانی را ادامه داده و برخلاف مرام و سیاست‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت کنند و در این راستا وجود و حقوق حقه مردم برایشان دارای اهمیت نبوده و برای آنان احترامی قائل نیستند.
  • در جریان باشید که از همان ابتدای شکل‌گیری جبهه پایداری اکثر جریان‌های سیاسی مخالفت خود را ابراز داشته‌اند و آنان هستند که همیشه برای قالیباف چه به صورت عیان و چه به صورت پنهان جریان‌سازی کرده‌اند آنان علیرغم اینکه از موقعیت سیاسی احمدنژاد استفاده ‌کامل کردند ولی متاسفانه این جریان‌سازی منفی را برای او هم به وجود آوردند.
  • یادم هست که سال‌ها پیش در مصاحبه‌ای اعلام خطر کردم که نکند خدایی ناکرده یک گروه شبه فرماسونری شکل بگیرد که خطرشان از افراد وابسته به فراماسونرهای فرانسه خطرناک‌تر باشد.
  • با توجه به قدرت‌گیری باندهای تمامیت‌خواه و اشغال همه اضلاع مدیریتی و نظارتی پاسخ به این سوال کمی مشکل است. بد نیست، دیالوگی را که مختار در سریال مختارنامه در برابر افراطیون و متحجرین بیان داشت متذکر شوم «تزویر با لباس دیانت و تقوا به میدان می‌آید؛ تزویر سکه‌ای دوروست که در یک رویش نام خدا و در روی دیگرش نام ابلیس است عوام خدایش را می‌بینند و اهل معرفت ابلیسش را و‌ چه خون دل‌ها خورد علی از این جماعت سر به سجود آیه خوان و به ظاهر متدین….بٰااَیُّهَالَّذینَ آمَنوُا، آمِنوُا»
  • بعید می‌دانم شخص احمدی‌نژاد در انتخابات کاندیدا شود و از یک گروه خاص حمایت کند، جای تامل است. چون با این نوع و روش انتخابات و بحران تایید صلاحیت‌ها بعید می‌دانم با هوش سیاسی که از او سراغ دارم، به چنین تصمیمی برسد.
  • بعضی از افراد قلدر متصل به قدرت و ثروت در جامعه بزرگ اصولگرایی انشقاق ایجاد کردند و با پررویی کامل حتی جامعه روحانیت مبارز و بسیاری از دلسوزان انقلاب را کنار زدند و به طوری که در این چند دوره اخیر چنین احساس و برداشت می‌شد که خدایی ناکرده نکند که انتخابات فرمایشی شده و حتی رای حداقلی مردم هم دستاوردی نداشته است. 
  • در حال حاضر فقط پوسته این احزاب وجود دارد و از فعالیت و جذب نیرو خبری نیست، اگر هست گزارش بدهند. چون در جامعه سیاسی کنونی احزاب ارزش و جایگاهی جدی ندارند. لذا با وجود این باندهای نامربوط دلیلی مشاهده نمی‌شود که احزاب قوی، اثرگذار و فراگیر شکل بگیرند به همین دلیل سکوت آنان به چشم می‌آید. 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها