کد خبر: 642975
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۹:۴۵:۰۱
| |

حسین شریعتمداری یمنی‌ها را برای حمله به اسرائیل تشویق کرد؛ «بزن که خوب می‌زنی»

حسین شریعتمداری نوشت: فاصله یمن تا شهر بندری ایلات در جنوب فلسطین اشغالی که بارها هدف موشک‌های بالستیک انقلابیون یمن قرار گرفته است حدود ۱۸۰۰ کیلومتر است و این فاصله تا سواحل بحرین که محل استقرار ناوگان پنجم دریایی آمریکاست کمتر از ۱۴۰۰ کیلومتر است!... و جا دارد خطاب به انقلابیون یمن گفت: بزن که خوب می‌زنی!

حسین شریعتمداری یمنی‌ها را برای حمله به اسرائیل تشویق کرد؛ «بزن که خوب می‌زنی»
کد خبر: 642975
|
۱۴۰۲/۰۹/۱۱ ۱۹:۴۵:۰۱

حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان خطاب به یمنی‌ها نوشت: «بزن که خوب می‌زنی» 

به گزارش کیهان،‌ شریعتمداری نوشت: انقلابیون یمن بر دریای عمان، باب‌المندب و دریای سرخ که محل عبور کشتی‌های تجاری و نفتکش‌ها از غرب آسیا به دریای مدیترانه و از آنجا به قاره اروپا و آمریکاست اشراف کامل دارند. و در جریان جنگ غزه علاوه‌بر شلیک ده‌ها موشک بالستیک به بندر ایلات در جنوب فلسطین اشغالی، دو فروند کشتی تجاری متعلق به رژیم صهیونیستی را نیز توقیف و به غنیمت گرفته بودند، ضمن آن که یک کشتی دیگر اسرائیلی را به آتش کشیده و خسارت سنگینی به آن وارد ساخته بودند.

او افزود: فاصله یمن تا شهر بندری ایلات در جنوب فلسطین اشغالی که بارها هدف موشک‌های بالستیک انقلابیون یمن قرار گرفته است حدود ۱۸۰۰ کیلومتر است و این فاصله تا سواحل بحرین که محل استقرار ناوگان پنجم دریایی آمریکاست کمتر از ۱۴۰۰ کیلومتر است!... و جا دارد خطاب به انقلابیون یمن گفت: بزن که خوب می‌زنی!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
  • ناشناس ارسالی در
    یکشنبه ۱۲ آذر ۱۴۰۲

    بقول شیرازیها
    خودم هیچی نیستم ولی کاکوی شیری دارم
    حالا حکایت شریتمداری است من نمیتونم ولی تو بزن

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها