کد خبر: 659827
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۹:۳۰:۴۸
| |

تهیه کننده از من خواست کمدی کار کنیم تا پولدار شود!

رضا مقصودی فیلمنامه‌نویس گفت: وقتی وارد عرصه سینما می‌شویم باید کمی آهسته‌تر و با دقت بیشتر کار کنیم، فیلم کمدی اگر قرار است بسازیم، با دقت بیشتری این کار را بکنیم.

تهیه کننده از من خواست کمدی کار کنیم تا پولدار شود!
کد خبر: 659827
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۱ ۱۹:۳۰:۴۸

کیوان کثیریان، در برنامه این هفته خط فرضی با رضا مقصودی فیلمنامه‌نویس، ویژگی‌های سینمای کمدی را مورد بحث و بررسی قرار داده‌اند.

به گزارش سینما اعتماد،‌ در بخشی از این برنامه رضا مقصودی می‌گوید: عجله‌ای در تولیدات فیلم‌های کمدی در حال حاضر وجود دارد. یک تهیه‌کننده چندی پیش با من تماس گرفته بود که من سال گذشته فیلمی روشنفکری ساختم و شکست خورده‌ام. لطف کنید فیلم کمدی با هم کار کنیم تا من بلند شوم. باورتان نمی‌شود، با صراحت هم به من گفت.

مقصودی افزود: عجله‌ای برای پولدار شدن وجود دارد، ببخشید که با این صراحت می‌گویم. اینکه زودتر برویم یک فیلم را دو ماهه جمع کنیم، اکران برایش بگیریم و فلان‌قدر پول برمی‌گردد. طبیعی است که یک تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار به فکر بازگشت سرمایه‌اش باشد. به فکر یک بازگشت سریع هم باشد. درک می‌کنیم که این اتفاق باید بیفتد، ولی وقتی وارد عرصه سینما می‌شویم باید کمی آهسته‌تر و با دقت بیشتر کار کنیم، فیلم کمدی اگر قرار است بسازیم، با دقت بیشتری این کار را بکنیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها