کد خبر: 647278
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۲۰:۱۰:۰۰
| |

پرده‌برداری از نقش طالبان در حادثه تروریستی کرمان؛ طالبان و داعش با هم تقسیم کار کرده‌اند

روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: داعش که گفته می‌شود مسئولیت جنایت تروریستی کرمان را برعهده گرفته اکنون دو سال و پنج ماه است که در افغانستان با طالبان همکاری تنگاتنگ دارد. آنها با هم تقسیم کار کرده‌اند بطوری که وظیفه داعش اینست که ترورها را برعهده بگیرد تا حکومت خودخوانده طالبان بدون آنکه به چیزی متهم شود نقش اصلی را در همکاری با رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه ایفا کند.

پرده‌برداری از نقش طالبان در حادثه تروریستی کرمان؛ طالبان و داعش با هم تقسیم کار کرده‌اند
کد خبر: 647278
|
۱۴۰۲/۱۰/۱۶ ۲۰:۱۰:۰۰

روزنامه جمهوری اسلامی از نقش طالبان در حادثه تروریستی کرمان پرده‌برداری کرده است.

به گزارش جمهوری اسلامی، در سه ماه اخیر که رژیم صهیونیستی بیش از 22 هزار نفر از مردم مسلمان غزه را به شهادت رسانده و خانه‌ها و مدارس و مساجد و بیمارستان‌ها را ویران کرده، گروه‌های «تروریستی-تکفیری» شامل داعش، القاعده و طالبان هیچ عکس‌العملی در برابر اینهمه جنایت نشان ندادند و حتی با جاسوسی‌های اطلاعاتی و ارتکاب جنایاتی از قبیل انفجارهای کرمان در روز چهارشنبه گذشته با رژیم صهیونیستی همکاری کردند.

این روزنامه افزوده است: با اینکه مردم افغانستان با تمام وجودشان مخالف رژیم صهیونیستی هستند، حکومت خودخوانده طالبان به آنها اجازه نداد علیه جنایات این رژیم در غزه تظاهرات کنند. داعش که گفته می‌شود مسئولیت جنایت تروریستی کرمان را برعهده گرفته اکنون دو سال و پنج ماه است که در افغانستان با طالبان همکاری تنگاتنگ دارد. آنها با هم تقسیم کار کرده‌اند بطوری که وظیفه داعش اینست که ترورها را برعهده بگیرد تا حکومت خودخوانده طالبان بدون آنکه به چیزی متهم شود نقش اصلی را در همکاری با رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه ایفا کند. در این میان آنچه مایه تاسف شدید است، بی‌توجهی ما به نقش تخریبی مشترک گروه‌های «تروریستی-تکفیری» است که بازوی راست رژیم صهیونیستی و آمریکا هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها