کد خبر: 648216
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۰
| |

هشدار به آمریکا و انگلیس: یمنی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند که نگران حملات هوایی و موشکی باشند

روزنامه جوان نوشت: یمنی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند که آنان را نگران حملات هوایی و موشکی امریکا و انگلیس کند و از سوی دیگر چگونگی حفظ ادوات خود را در مقابل حملات سنگین به خوبی یاد گرفته‌اند؛ بنابراین اقدام امریکا و انگلیس، گرچه برای تقویت روحیه صهیونیست‌ها شاید مؤثر باشد، اما هیچ تأثیری در ادامه حمایت یمنی‌ها از مظلومان غزه نخواهد داشت.

هشدار به آمریکا و انگلیس: یمنی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند که نگران حملات هوایی و موشکی باشند
کد خبر: 648216
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ۲۰:۴۰:۰۰

روزنامه جوان نوشته یمنی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند و اگر اسرائیل حملاتش به غزه را متوقف نکنند حملات آمریکا و انگلیس را بی‌پاسخ نمی‌گذارند.

به گزارش جوان، یمنی‌ها رسماً اعلام کرده‌اند که حملات به اراضی اشغالی و کشتی‌های صهیونیست‌ها را تا زمان قطع جنایت‌ها علیه مردم مظلوم غزه ادامه خواهند داد و حملات امریکا و انگلیس را هم بی‌پاسخ نخواهند گذاشت. مروری بر سوابق کشور یمن و ویژگی‌های مردم آن گویای این واقعیت است که یمنی‌ها نه‌تن‌ها شجاعت و اراده اجرای این تهدیدات را دارند، بلکه از جنگ‌افزار و فناوری لازم برای این اقدام هم برخوردار بوده و تاب‌آوری عمومی مردم یمن برای اداره یک جنگ طولانی و فرسایشی بسیار بالاست. علاوه بر این، موقعیت راهبردی یمن، دسترسی به بسیاری از پایگاه‌های نظامی و اطلاعاتی امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و شناور‌های نظامی و غیرنظامی آنان را تسهیل کرده و اهداف ارزشمندی دراختیار پهپادها، شهپاد‌ها و موشک‌های یمنی قرار داده است.

این روزنامه افزوده است: جنگ طولانی عربستان و امارات علیه یمن که با استفاده از جنگ افزار‌های غربی بدون نتیجه پایان یافته، دیگر دغدغه‌ای برای یمنی‌ها به عنوان حفاظت از زیرساخت‌ها باقی نگذاشته و بنابراین، یمنی‌ها چیزی برای از دست دادن ندارند که آنان را نگران حملات هوایی و موشکی امریکا و انگلیس کند و از سوی دیگر چگونگی حفظ ادوات خود را در مقابل حملات سنگین به خوبی یاد گرفته‌اند؛ بنابراین اقدام امریکا و انگلیس، گرچه برای تقویت روحیه صهیونیست‌ها شاید مؤثر باشد، اما هیچ تأثیری در ادامه حمایت یمنی‌ها از مظلومان غزه نخواهد داشت و البته مجوز حمله به اهداف امریکایی، انگلیسی را برای رزمندگان یمنی مشتاق جنگ با امریکا صادر کرده است. حال امریکا و انگلیس مشغول توسعه تنش در آبراه راهبردی دریای سرخ و تنگه آبی باب‌المندب هستند که تنها افزایش قیمت نفت نه تنها به نفع روسیه است، بلکه اتحادیه اروپا را می‌تواند در زمستان پیش رو به شدت نگران کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها