کد خبر: 658666
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۱۴:۰۱:۵۱
| |

علت افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ یک نماینده: نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است، جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد

یک نماینده مجلس درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند.

علت افزایش ایست‌های بازرسی در تهران؛ یک نماینده: نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است، جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد
کد خبر: 658666
|
۱۴۰۳/۰۲/۰۹ ۱۴:۰۱:۵۱

غلامرضا شریعتی، نماینده مجلس، درباره افزایش ایست‌های بازرسی در تهران گفت: این مسائل وظایف عادی نیروی انتظامی است و نیازی به هماهنگی با مجلس و نهاد‌ها ندارد. نیروی انتظامی وظیفه دارد برخی جرائم آشکار را پیگیری و با آن‌ها برخورد کند. از مسائل ترافیکی تا حجاب و سرقت و... که جز وظایف نیروی انتظامی است و جامعه مقداری حساسیت غیرطبیعی دارد. نیروی انتظامی در حال انجام وظیفه است و بزرگ کردن این قضیه اتفاق خوبی نیست. این‌ها فرزندان نظم و امنیت جامعه‌ی ما هستند و اگر جلو کارشان بایستیم چه کار کنند؟ اختیارات قانونی را نمی‌توان از نیروی انتظامی گرفت.

به گزارش انتخاب بخشهایی از گفت و گوی شریعتی را در ادامه می خوانید:

 

  • لایحه‌ی حجاب در کمیسیون خاص خود در حال پیگیریست. من در جریان جزئیات آن نیستم و اعضا کمیسیون باید درباره آن صحبت کنند.
  • این موضوعات وظیفه عادی نیروی انتظامی است و از گذشته این وظایف را بر دوش داشته است؛ یک زمان نیروی انتظامی طرح‌های مختلف اجرا می‌کند و به نظر من لازم به هماهنگی با مجلس و دستور جدید نیست. هریک از ما در هر کجا قرار گرفتیم، از خبرنگار تا نماینده مجلس و نیروی انتظامی، یک سری وظایف قانونی داریم که باید به آن عمل کنیم. این انتظار هست که همه در هر قشر و موقعیت خود، رفتار‌های قانونی انجام دهند. اگر قانونی رفتار کنیم نیروی انتظامی هم با برخورد نمی‌کند.
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها