کد خبر: 659611
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۰۸:۵۸:۴۳
| |

«مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی» که ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه می‌گیرد، چه می‌کند؟

روزنامه اعتماد نوشت: یک ردیف بودجه دیگر هم در جدول 9 دیده می‌شود؛ رقم آن 150 میلیارد تومان است و قرار است بابت «کمک به احداث و تجهیز مجتمع تربیتی- آموزشی حضرت مهدی (عج) » پرداخت شود.

«مجتمع تربیتی آموزشی حضرت مهدی» که ۱۵۰ میلیارد تومان بودجه می‌گیرد، چه می‌کند؟
کد خبر: 659611
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۰۸:۵۸:۴۳

روزنامه اعتماد  ارقام و اعداد بودجه 1403 را بررسی کرده است. 

به گزارش اعتماد، در بخشی از این گزارش آمده است: 

یک ردیف بودجه دیگر هم در جدول 9 دیده می‌شود؛ رقم آن 150 میلیارد تومان است و قرار است بابت «کمک به احداث و تجهیز مجتمع تربیتی- آموزشی حضرت مهدی (عج) » پرداخت شود.

در وب‌سایت این مجتمع آمده: «مجتمع تربیتی- آموزشی حضرت مهدی (عج) به عنوان جامع‌ترین پردیس تربیتی- آموزشی جهان تشیع، با هدف افزایش ظرفیت تربیت و آموزش کودکان، نوجوانان و جوانان، به ارایه خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی هدفمند و تربیت‌محور می‌پردازد. این کلان‌پروژه تربیتی در زمینی به وسعت ۵ هکتار با ۹۰.۰۰۰ متر مربع زیربنا با اجزایی متنوع در حال ساخت است. شما نیک‌اندیش گرامی می‌توانید با مشارکت در ساخت این مجتمع بزرگ، ضمن بهره‌مندی از اجر معنوی وقف و موقوفه مشارکتی به نام امام زمان (عج)، گامی بلند در راستای زمینه‌سازی ظهور و تربیت نسلی مهدوی‌بردارید.»

این مجموعه شامل، «مسجد»، «اردوگاه»، «مرکز فرهنگی»، «مجموعه خوابگاهی»، «واحدهای تجاری و اشتغال‌زایی»، «مرکز مشاوره»، «کتابخانه»، «مهدکودک»، «مدارس ابتدایی»، «مدارس متوسطه»، «مدارس علمیه»، «مدرسه عالی»، «سلف سرویس»، «مرکز همایش»، «مدرسه علمیه خواهران» و «مجموعه ورزشی» می‌شود.

طبق آنچه در وب‌سایت «مجتمع تربیتی- آموزشی حضرت مهدی» آمده، هزینه فاز اول این پروژه، 10 میلیارد تومان نوشته شده و بنا بر اعلام در این وب‌سایت، 591 میلیون و 790 هزار تومان تامین شده است. از سوی دیگر تعداد 200 هزار سهم فاز اول وجود دارد که از این بین 93 هزار و 491 سهم، «وقف شده» هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها