کد خبر: 659870
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۲۲:۰۰:۰۰
| |

افشاگری‌های اخیر اصولگرایان دعوای نیابتی زاکانی و قالیباف است؟

روزنامه سازندگی نوشت: در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس ناگهان افشا می‌شود آن خبرنگاری که از فساد سخن می‌گفت و به فسادستیز مشهور بود، چه فاکتورهایی که به نامش زده شده و آن چهره‌ای که لیست انتخاباتی‌اش، لیست اول تهران شد، چه پول‌هایی درشتی که به حساب موسسه‌اش رفته است. اما این دعوا و نزاع، یک دعوای نیابتی است.

افشاگری‌های اخیر اصولگرایان دعوای نیابتی زاکانی و قالیباف است؟
کد خبر: 659870
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۲ ۲۲:۰۰:۰۰

نیروهای سیاسی قالیباف و زاکانی به نیابت از آنها علیه یکدیگر افشاگری و از فسادهای هم پرده‌برداری می‌کنند؛ روزنامه سازندگی به این موضوع پرداخته و پیش‌بینی می‌کند تا انتخابات هیات‌رئیسه مجلس این افشاگری‌ها و رونمایی از فسادها علیه یکدیگر ادامه داشته باشد.

به گزارش سازندگی، اصولگرایان به جان هم افتاده‌اند و پرده فساد یکدیگر را چند روز یک بار بالا می‌زنند تا مردم از عمق فسادی که برخی از آنها آلوده به آن شده‌اند، آگاه شوند. این نتیجه اولیه حاکمیت یکدست است و ما اکنون درک می‌کنیم که چرا مدار کشور بر توسعه نمی‌چرخد. چرا فساد روز‌به‌روز بیشتر می‌شود و چرا اتفاقاتی مانند چای دبش رخ می‌دهد. کشور در فساد می‌سوزد.

این روزنامه افزوده است: در آستانه مرحله دوم انتخابات مجلس ناگهان افشا می‌شود آن خبرنگاری که از فساد سخن می‌گفت و به فسادستیز مشهور بود، چه فاکتورهایی که به نامش زده شده و آن چهره‌ای که لیست انتخاباتی‌اش، لیست اول تهران شد، چه پول‌هایی درشتی که به حساب موسسه‌اش رفته است. اما این دعوا و نزاع، یک دعوای نیابتی است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها